محتوای خبری دانشکده پرستاری مامایی

نشست رئیس دانشکده پرستاری و مامایی با کارکنان معاونت های آموزشی، پژوهشی و دانشجویی و فرهنگی

رئیس دانشکده پرستاری و مامایی در دو روز متوالی شنبه و یکشنبه 16 و 17 دی ماه با کارکنان معاونت های آموزشی، پژوهشی و دانشجویی و فرهنگی دیدار کرد.

گالری عکس 
در اولین نشست که صبح روز شنبه 16 دی ماه با حضور رئیس دانشکده، معاون آموزشی و مدیر دفتر ریاست دانشکده و همکاران اداره آموزش،تحصیلات تکمیلی،دفتر پایش و ارزشیابی و دفتر توسعه آموزش برگزار شد؛ درمورد ناهماهنگی ها و  مشکلات موجود در برنامه ریزی دروس دانشجویان بین الملل، کمبود نیروی انسانی، کارکرد اساتید مشاور، آشنایی دانشجویان با کارشناسان آموزشی، تداخل انتخاب واحد نیمسال دوم با امتحانات ترم دوم، سالن مناسب برای برگزاری امتحانات، زمان ثبت نام برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی، ورود نمرات دانشجویان در زمان معین، مکانیسم کنترل کلاس های درسی، پرداخت اضافه کاری عادلانه، نیاز به کلاس های آموزشی پرظرفیت، صدور ابلاغ برای جابه جایی نیروی انسانی در واحدها، اطلاع رسانی مصوبات شورای اداری، کنترل و ارزشیابی کارورزی ها، غیرقابل استفاده بودن و به روز نشدن سیستم های تین کلاینت و تجلیل از همکارانی که به بازنشستگی نائل شده اند؛ بحث و تبادل نظر شد. 
دکتر نیکبخت، رئیس دانشکده بر تسهیل کارها با استفاده از قوانین کمک کننده تاکید کرد و خواستار ایده ها و طرح های جدید شد. 
در بعد ازظهر همان روز 16 دی ماه همچنین دکتر نیکبخت نصرآبادی با کارکنان حوزه پژوهشی دیدار کرد.
در این دیدار نیز برنامه ریزی برای خرید کتاب، تامین نیروی انسانی، اضافه کاری عادلانه، قدیمی بودن سیستم های واحد آی تی، آموزش استفاده از پایگاه های اطلاعاتی و ویراستاری به دانشجویان، افزایش سواد اطلاعاتی، آموزش نحوه استفاده از کتابخانه دیجیتالی، رفرنس دهی و اصول جستجو به عنوان مشکلات و مسائل این حوزه مطرح شد.
در ادامه سلسله نشست های صمیمی رئیس دانشکده با کارکنان؛ دکتر نیکبخت صبح روز یکشنبه 17 دی ماه نیز با کارکنان معاونت دانشجویی و فرهنگی دیدار کرد.
در این جلسه رئیس دانشکده با تاکید بر ایجاد و حفظ پویایی در معاونت دانشجویی و فرهنگی، از لزوم نیازسنجی و ارائه برنامه های فرهنگی برای دانشجویان، اساتید و کارکنان سخن گفت.
دکتر نیکبخت گفت: کارشناسان حوزه دانشجویی باید نگاهی رو به جلو و آینده نگر داشته باشند.
خبرنگار: شیما سادات عطری 
عکس: حسین اکبریان 

کلمات کلیدی
شیما سادات  عطری
تهیه کننده:

شیما سادات عطری

1 نظر برای این مقاله وجود دارد

78/10/11 - 00:00

مدیران سمت های حدید همگی قبلا در دانشکده پست داشته اند پس چرا ایده نو و خلاقانه نداشته اند از جمله رییس و معاونین بهتر است از شعار دادن کاسته شود و عملگرا باشیم

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

78/10/11 - 00:00

دوره قبلی موانع و مشغله فکری زیادی وجود داشت که مانع نوگرایی بود ازجمله دنبال کردن تعالی و ... انشاله نواوری هم رخ خواهد داد.

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *