محتوای خبری دانشکده پرستاری مامایی

نشست رئیس و معاون آموزشی دانشکده پرستاری و مامایی با گروه کودکان و مراقبت های ویژه نوزادان

دکتر علیرضا نیک بخت نصرآبادی رئیس دانشکده پرستاری و مامایی بر لزوم حمایت از تصمیمات مدیران گروه ها، تبعیت از قوانین و تصمیمات درون گروهی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پرستاری و مامایی، نشستی با حضور رئیس دانشکده، معاون آموزشی، مدیر امور آموزشی، تحصیلات تکمیلی، اساتید گروه کودکان و مراقبت های ویژه نوزادان سه شنبه 14 بهمن ماه در سالن شورای یک دانشکده برگزار شد.
در ابتدای نشست دکتر هومن شهسواری معاون آموزشی دانشکده ضمن تبریک روز زن و مادر به همه همکاران و قدردانی از تلاش های اساتید در انجام امور آموزشی، تشکیل این جلسه را فرصتی مغتنم برای طرح مسایل و مشکلات گروه و رسیدن به هم افزایی برشمرد.
در ادامه مدیر و اساتید گروه، مشکلات و چالش های موجود در گروه را مطرح و مورد بحث و بررسی قرار دادند.
دکتر علیرضا نیک بخت نصرآبادی رئیس دانشکده با تبریک روز زن و دهه مبارک فجر، بر لزوم حمایت از تصمیمات مدیران گروه ها توسط مسئولان دانشکده، تبعیت از قوانین و تصمیمات درون گروهی تاکید کرد.
وی بر لزوم تعیین چارچوب های قانونی در گروه و اعلام رسمی آن به اعضا و پایبندی به قوانین مصوب اشاره و توصیه کرد: باید در سطح گروه و دانشکده تلاش شود تا رشد و توسعه همه جانبه همه اعضای گروه همگام با همدیگر صورت گیرد و آرامش و انسجام درون گروهی حفظ شود.
در ادامه معاون آموزشی ضمن پاسخ به برخی ابهامات و مشکلات مطرح شده، بر لزوم پایبندی به اصول اخلاقی و قوانین و مقررات گروه و سازمان تاکید کرد وگفت:  در سیاست گذاری های درون گروهی حتما منافع دانشجو باید اولویت داشته باشد.

حسین اکبریان
تهیه کننده:

حسین اکبریان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *