محتوای خبری دانشکده پرستاری مامایی

نشست صمیمانه هیات رئیسه دانشکده پرستاری و مامایی با کارکنان در سالروز ولادت امام رضا (ع) و روز کارمند

روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي تهران:‌ در هفته دولت و به مناسبت بزرگداشت روز كارمند چهارم شهريور ماه هيات رييسه دانشكده پرستاري و مامايي با كاركنان نشست دوستانه داشتند.

به گزارش دانشكده پرستاري و مامايي، در اين نشست دكتر محمد علي چراغي ضمن تبريك ولادت با سعادت امام رضا (ع) ياد و خاطره دو شهيد دولت، رجايي و باهنر و روز كارمند را گرامي داشت. 
وي با اشاره به وجه تسميه امام رضا (ع)،بر حس رضايت از خود در انسان تاكيد و خاطر نشان كرد:‌ خيلي خوب است كه انسان سريع الرضا باشد و براي هر آنچه خداوند به وي داده، قدردان باشد.
دكتر چراغي مهرباني خداوند به بنده را مهرباني بي حد و حصر و بدون شرط توصيف كرد و گفت: درست است كه خداوند در قرآن كريم فرموده است بخوانيد مرا، تا اجابت كنم شمارا.. اما در واقع مي بينيم كه در بسياري از مواقع بدون اين كه وي را بخوانيم ما را اجابت كرده است. دوست داشتن خداوند مشروط نيست.
وي بدون شرط رئوف بودن را از ويژگي هاي انسان خدا محور دانست و گفت:‌ خداوند مهربان و رحيم است و با رحمانيت با انسان ها برخورد مي كند. خيلي خوب است انسان ها نيز بدون شرط نسبت به هم مهربان و رئوف باشند. نقطه تعالي انسان هاست اگر بتوانند نسبت به همديگر مهربان بوده و براي سلامتي، شادي و موفقيت يكديگر دعا كنند.
او نمونه دنيوي اين محبت بدون شرط را محبت پدر و مادر به فرزند دانست و ابراز اميدواري كرد كه اين جنس دوستي، دوستي خداوندي و والديني، در محيط كاري نيز رواج داشته باشد.
گفتني است در اين نشست به قيد قرعه به ۱۴ نفر از همكاران كارت هديه اهدا شد.

عكس و خبر: شيما سادات عطري

کلمات کلیدی
شیما سادات  عطری
تهیه کننده:

شیما سادات عطری