محتوای خبری دانشکده پرستاری مامایی

در دانشکده پرستاری و مامایی صورت گرفت:

نشست صمیمی با اساتید و دانشجویان مسیحی به مناسبت آغاز سال نو میلادی

معاون دانشجویی، فرهنگی و اجتماعی دانشکده اظهار داشت: پیامبر خلق شد برای عشق و مهربانی؛ تا پیام صلح را به پیروان تمامی ادیان الهی برساند.

گالری عکس 

این نشست که روز یکشنبه 10 دی ماه به همت معاونت دانشجویی، فرهنگی و با حضور دکتر فاطمه نوغانی معاون دانشجویی و فرهنگی و اجتماعی، دکتر هومن شهسواری معاون آموزشی، حجت الاسلام و المسلمین شیرعلی پور رابط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشکده، دکتر فاطمه خوش نوای فومنی مدیر دفتر ریاست و دبیر هیات رئیسه، دکتر مانوکیان استادیار گروه آموزشی داخلی و جراحی و 4 نفر از دانشجویان مسیحی بین الملل برگزار شد؛ دکتر نوغانی ضمن ابلاغ پیام تبریک دکتر نیکبخت رئیس دانشکده؛ سال نوی میلادی را تبریک گفت و برای همه سالی توام با برکت و آرامش آرزو کرد.
معاون دانشجویی و فرهنگی و اجتماعی دانشکده همچنین از تاکید تمامی مذاهب و ادیان به برخورداری از حسن خلق و حس خوب سخن گفت و اظهار داشت: پیامبر خلق شد برای عشق و مهربانی؛ تا پیام صلح و دوستی را به پیروان تمامی ادیان الهی برساند.
دکتر هومن شهسواری، معاون آموزشی نیز میلاد حضرت مسیح و آغاز سال نوی میلادی را تبریک گفت و سالی توام با آرامش و سلامتی را آرزو کرد.
حجت الاسلام و الملسمین شیرعلی پور، رابط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشکده نیز با ذکر آیه های مرتبط با حضرت مسیح در قرآن مجید میلاد وی و سال نوی میلادی را تبریک گفت.
دکتر آرپی مانوکیان، استادیار گروه آموزشی پرستاری داخلی و جراحی از برگزاری این نشست قدردانی کرد و گفت: در واقع از حرکت بسیار زیبای معاونت فرهنگی دانشکده قدردانی می کنم و بسیار خرسندم که در کنار برادران و خواهران مسلمان خود در دانشکده خدمت می کنم.
وی ادامه داد: با وجود محبت بسیار زیاد همکاران من چه در دوران دانشجویی و چه در دوران مدرسی هیچ گاه احساس اقلیت بودن را تجربه نکرده ام.
دانشجویان بین الملل نیز که از برگزاری این نشست شگفت زده شده بودند ضمن قدردانی از مسئولین دانشکده ایران را کشوری صلح دوست و صلح آمیز با مردمی بسیار مهربان و خونگرم توصیف کردند و از تصور متفاوتشان نسبت به ایران قبل از سفر به این کشور سخن گفتند.
دانشجویان همچنین از برخورد مسئولین، اساتید و کارکنان دانشکده نیز ابراز رضایت کردند و ارتباط خوب آنها را باعث ایجاد انگیزه در دانشجویان دانستند.
خبرنگار: شیما سادات عطری
عکس: حسین اکبریان 

شیما سادات  عطری
تهیه کننده:

شیما سادات عطری