محتوای خبری دانشکده پرستاری مامایی

نشست صمیمی رئیس دانشکده پرستاری و مامایی با کارکنان خدمات، تاسیسات، اداری و مالی

دکتر نیکبخت، رئیس دانشکده پرستاری و مامایی در دو روز متوالی 12 و 13 دی ماه با کارکنان اداری، مالی، خدمات و تاسیسات دیدار کرد.

گالری عکس 

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی؛ دکتر نیکبخت نصرآبادی، رئیس دانشکده از نشست با کارکنان خدمات به عنوان شروع نشست های صمیمانه اش با کارکنان ابراز خرسندی کرد و از کارکنان خدمات خواست تا در جلسه رودرروی صمیمی مشکلات، مسائل، پیشنهاد و راه حل ها را مطرح کنند.
وی از کارکنان خدمات خواست تا بدون دغدغه و با خیال راحت مسائل و مشکلات خودشان را مطرح کنند: این فرصتی است برای این که بدون حضور معاونین و مسئولین واحدها هر آنچه می دانید رودر رو مطرح کنید؛ چه بحث های ارتباطی، تکریم شخصیت و یا بحث های مالی. اگر مسائل قابل حل باشند باید برای حل آنها تلاش کنیم. اگر اشکال مدیریتی است باید حتما اصلاح شود و اگر خارج از توان ماست، صادقانه می گوییم که دست ما نیست و نمی توانیم حل کنیم.
وی گفت: گفتن مشکل ساده است؛ اما پیشنهاد من این است که راه حل آن را نیز از نگاه خودتان ارائه دهید. شما خیلی بهتر از من هم مشکلات و هم راه حل ها را می دانید.
رئیس دانشکده اظهار داشت: همه رده های سازمان برای ما مهم و در انجام امور سازمان نقش آفرین هستند. اجزاء سازمان مثل هم می مانند و کوچکترین جزء اش هم مهم است و چنانچه بخشی نخواهد همکاری کند و کار خود را به خوبی انجام دهد؛ کل سازمان زیر سئوال می روند.
دکتر نیکبخت نصرآبادی در نشست با کارکنان اداری و مالی نیز خواستار طرح مشکلات و مسائل با ارائه راهکار شد: اگرچه ما خیلی از مسائل را می دانیم؛ اما می خواهیم شما خودتان راجع به مسائل و مشکلاتتان نظر و در عین راهکار ارائه دهید.
وی گفت: قرار نیست این جلسات برای تصمیم گیری برای تغییر، تحول و یا اتفاق خاصی باشد. ممکن است نتوانیم حتی 90 درصد مسائل را حل کنیم؛ اما برای تحقق همان 10 درصد که در توان ما هست تلاش می کنیم و سعی می کنیم به تدریج درصد نقش موثر ما افزایش پیدا کند.
دکتر نیکبخت همچنین تسهیل کار مردم را وظیفه اصلی سازمان دانست و تاکید نمود: نباید دنبال راهی برای ایجاد مشکل در کار مردم باشیم. باید راهکارها و فرایندها به صورتی تدوین شود که در آخر موجب تسهیل کار کارکنان شود.
رئیس دانشکده تاکید کرد: تسهیل کار مردم به ساده ترین، راحت ترین و بدون استرس ترین راه ممکن در چارچوب قوانین رویکرد من است و این رویکرد تغییر نمی کند. اگر کسی نمی تواند خود را با این رویکرد تطبیق دهد باید تغییر یابد. قرار هم نیست کسی در سیستم مهره سوخته شود؛ ما به همه فرصت می دهیم تا با رویکرد و سیستم جدید خود را تطبیق دهند.
در این جلسه کارکنان واحدهای اداری، حسابداری، شبکه و انفورماتیک، امور عمومی، کارپردازی و انبار دانشکده در مورد مشکلات موجود صحبت وتبادل نظر شد و پیشنهاد برگزاری نشست های صمیمی با ریاست دانشکده به صورت مجزا و به تفکیک واحدها نیز مطرح و مورد پذیرش قرار گرفت.
خبرنگار: شیما سادات عطری 
عکس: حسین اکبریان 

کلمات کلیدی
شیما سادات  عطری
تهیه کننده:

شیما سادات عطری