محتوای خبری دانشکده پرستاری مامایی

برای چهارمین سال متوالی صورت گرفت

ارزیابی تیم صیانت از حقوق شهروندی دانشگاه از دانشکده پرستاری و مامایی

ارزیابان دفتر صیانت از حقوق شهروندی دانشگاه به سرتیمی معاون دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات دانشگاه از دانشکده پرستاری و مامایی بازدید کردند.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی دکتر پیمانه گوران، معاون دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات دانشگاه، فاطمه علیزاده کارشناس ارزیابی عملکرد و  مهندس ناصر ندیری، کارشناس مسئول بازرسی دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد ورسیدگی به شکایات دانشگاه روز شنبه 6 بهمن ماه با حضور در دانشکده پرستاری و مامایی در جریان فعالیت های انجام شده در حیطه شاخص های صیانت حقوق شهروندی در سال 97 قرار گرفتند.
در این دیدار دکتر گوران کار کارشناسی، خلاقیت و نوآوری، اشتیاق بالا و مستندسازی قوی را از ویژگی های کمیته صیانت از حقوق شهروندی دانشکده پرستاری و مامایی دانست.
دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی، رئیس دانشکده پرستاری و مامایی نیز از پیگیری هرساله کمیته صیانت از حقوق شهروندی و ارائه نظارت و بازخوردهای موثر به دانشکده تشکر و قدردانی کرد.
وی با اشاره به فعالیت کمیته صیانت از حقوق شهروندی در دانشکده و کسب رتبه اول در میان دانشکدهای دانشگاه در سال 1396 از انجام بازدید های ماهیانه از واحدهای محیطی توسط کمیته صیانت از حقوق شهروندی دانشکده سخن گفت.
وی اظهار داشت: ما سال قبل هم رتبه اول را گرفتیم؛ البته این به این معنا نیست که وضعیت ما عالی بوده و اعتقاد ما این است که همیشه باید تلاش و پیشرفت کرد. هر زمان نگاهمان نگاه ایستایی باشد یعنی همانجا دچار درجا زدن و عقب افتادگی شده ایم.
وی افزود: هر چه نگاه ما نسبت به صیانت پویاتر باشد؛ فرایند صیانت وضعیت بهتری خواهد داشت و ما همواره به سمت جلو حرکت خواهیم کرد. امسال هم برای سال بعد قطعا نقاط قابل بهبودی را خواهیم داشت.
در ادامه شیماسادات عطری، مدیر روابط عمومی و دبیر کمیته صیانت از حقوق شهروندی دانشکده پرستاری و مامایی ضمن قدردانی از دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات دانشگاه برای ارائه فرم های مشخص حاوی شاخص  های معین برای سنجش صیانت از حقوق شهروندی؛ گزارشی مستند از فعالیت های انجام شده در راستای اجرایی سازی شاخص های صیانت حقوق شهروندی و در محورهای رعایت کرامات انسانی و رفتار محترمانه و اسلامی، اعمال بیطرفانه قوانین و مقررات پرهیز از اعمال تبعیض در نظام ها، فرایندها و تصمیمات اداری، دسترسی آسان و سریع مراجعین به خدمات در مرکز، حفظ و رعایت حریم خصوصی همه افراد، آگاهی بخشی به موقع از تصیمات و فرایندهای اداری، امکان اظهار نظر آزاد و ارائه پیشنهاد از سوی مردم، مصونیت از شروط اجحاف آمیز در توافق ها، امکان برخورداری اشخاص توانخواه، فراهم کردن امکان رسیدگی به موقع و منصفانه به شکایات، فراهم کردن امکان جبران خسارت وارده احتمالی به مراجعین، اعمال نظارت موثر بر مراکز و موسسات و نهادهای صنفی، راهبری اجرای تصویبنامه صیانت حقوق شهروندی در نظام اداری و اعمال ضمانت اجرای تصویبنامه حقوق شهروندی در نظام اداری ارائه کرد.
ارزیابان صیانت از حقوق شهروندی دانشگاه در ادامه از ساختمان پرستاری، کلاس های دانشجویی، نمازخانه، سرویس های بهداشتی، سلف سرویس دانشجویان، کتابخانه، آلاچیق، بوفه، زمین ورزشی و امکانات موجود برای ارباب رجوع بازدید کردند.
در این دیدار دکتر فاطمه نوغانی معاون اداری و مالی، هاجر محمدیان رئیس امور اداری، مجید حاتمی مدیر امور عمومی دانشکده نیز حضور داشتند.
گفتنی است دانشکده پرستاری و مامایی در سال 1396 در رتبه دهی دانشکده های دانشگاه موفق به کسب رتبه اول در ارزیابی شاخص های حقوق شهروندی در میان دانشکده های دانشگاه شد.
خبرنگار: شیما سادات عطری 

عکس: حسین اکبریان 

کلمات کلیدی
شیما سادات  عطری
تهیه کننده:

شیما سادات عطری