محتوای خبری دانشکده پرستاری مامایی

جشن دانش آموختگان دانشکده پرستاری و مامایی برگزار شد؛ تاکید دکتر گتمیری بر حفظ ارتباط دانش آموختگان با دانشگاه

جشن دانش آموختگان دوره های 55 پرستاری و 32 مامایی عصر چهارشنبه 12 تیرماه برگزار شد.

گالری عکس 
به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی، در این مراسم که با همت دفتر دانش آموختگان دانشکده و معاونت دانشجویی و فرهنگی و همراهی دفتر دانش آموختگان دانشگاه در تالار مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) برگزار شد؛ دکتر سیدمنصور گتمیری، قائم مقام رئیس دفتر ارتباط با دانش آموختگان پیام تبریک دکتر بهادری رئیس دفتر ارتباط با دانش آموختگان را به دانش آموختگان دانشکده پرستاری و مامایی ابلاغ کرد و این روز را به دانش آموختگان و خانواده های آنها تبریک گفت.
وی با بیان اینکه، فارغ التحصیلی و دانش آموختگی موضوع بسیار مهمی است، تصریح کرد: این افتخاری که از دانشگاهی شاخص به شما رسیده نباید با فارغ التحصیلی پایان یابد. این دانشگاه نیازمند دانش و مهارت هایی است که به شما آموخته تا در ارتقا و پیشرفت سطح علمی خود از توانمندی هایتان بهره مند شود.
دکتر گتمیری افزود: امروز همه شما عضوی از دفتر ارتباط با دانش‌آموختگان دانشگاه هستید و از شما دعوت می‌کنیم ارتباط خود را با دانشکده تان حفظ کنید؛ دانشکده ای که توانسته در طول 4 سال به شما مهارت های لازم برای ورود به جامعه به عنوان فردی حرفه ای را بیاموزد پس می تواند در آینده هم به شما کمک کند.
وی تصریح کرد: تازه های حرفه ای شما در پرستاری و مامایی چه تولید کشور باشد و چه تولیدات بین المللی یا در دست اصحاب رشته شما در دانشکده است و یا آنها زودتر از آن مطلع می شوند.
قائم مقام رئیس دفتر ارتباط با دانش آموختگان افزود: اگر دارای توان و مهارت می شوید، دین خودتان را به دانشکده تان ادا کنید و جزء حامیان دانشکده تان شوید.
دکتر گتمیری در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک راه اندازی بنیاد علمی فرهنگی پرستاری مداح تاسیس این بنیاد را اقدامی مثبت و موثر در پرستاری قلمداد کرد و گفت: توصیه می کنم در کنار این بنیاد؛ بنیاد حامیان دانشکده پرستاری را نیز راه اندازی کنید. امسال بنیاد حامیان دانشگاه نیز تاسیس شده، بنیادی که تلاش می کند به تحقق اهداف دانشگاه کمک کند و این بنیاد با عضویت حامیان دانشکده ها شکل می گیرد.
دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی، رئیس دانشکده نیز ضمن تبریک پایان دوره تحصیل دانش آموختگان در دانشکده پرستاری و مامایی این روز را به دانش آموختگان و خانواده هایشان تبریک گفت و افزود: خدا را سپاس بگویید و قدر لحظه های زندگی تان را بدانید. از پدر و مادرها تشکر کنید و به پاس زحمات آنها دستشان را ببوسید.
وی استفاده از لفظ دانش آموختگی به جای جشن فارغ التحصیلی را انتخاب مناسبی دانست و گفت: انسان باید در همه حال و در تمام طول عمر در حال یادگیری باشد.
دکتر نیکبخت تصریح کرد: دانشکده پرستاری و مامایی تهران در بین 186 دانشکده پرستاری کشور از بیشترین تعداد و بالاترین اساتید از نظر علمی برخوردار است و شما باید قدر بودن در این دانشکده و دانش آموختگی از آن را بدانید و به آن افتخار کنید.
رئیس دانشکده پرستاری و مامایی همچنین بر التزام به تعهد حرفه ای تاکید کرد و از دانش آموختگان خواست تا با تاسی به اصول اخلاق و تعهد حرفه ای هر چه مادرانه تر و مهربانانه تر به مردم کشور خدمت کنند.
در پایان تندیس و لوح تقدیر به اساتید برتر و دانش آموختگان برگزیده اهدا شد.
اسامی اساتید و دانشجویان برگزیده:
- استاد برتر آموزشی رشته پرستاری: محمّد رضا موقّری عضو هیأت علمی گروه روان پرستاری
- استاد برتر آموزشی رشته مامایی: دکتر زهره خاکبازان استادیار گروه مامایی و سلامت باروری
- اساتید برتر بالینی رشته پرستاری : دکتر اسمعیل محمّدنژاد استادیار گروه داخلی جرّاحی و دکتر نسرین نیک پیما استادیار گروه بهداشت جامعه
- اساتید برتر بالینی رشته مامایی: مهری شمسی مربی آموزشی گروه مامایی و سلامت باروری و دکتر راضیه معصومی استادیار گروه مامایی و سلامت باروری
- دانش آموخته برتر مقطع کارشناسی پرستاری: محیا جعفر نژاد و محمّد اقبال حیدری
- دانش آموخته برتر مقطع کارشناسی مامایی: زهرا سمایی و فرناز کرباسی
- دانش آموخته برتر مقطع کارشناسی ارشد پرستاری: محمّد رضا خدایی
- دانش آموخته برتر مقطع کارشناسی ارشد مامایی: فرزانه دستاران
- دانش آموخته برتر مقطع دکتری پرستاری: دکتر میترا خوبی
- دانش آموخته برتر مقطع دکتری بهداشت باروری: دکتر زهره مومنی موّحد
خبرنگار: شیما سادات عطری
عکس: حسین اکبریان 

شیما سادات  عطری
تهیه کننده:

شیما سادات عطری

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *