محتوای خبری دانشکده پرستاری مامایی

در دانشکده پرستاری و مامایی صورت گرفت:

دورهمی خودمانی اساتید و دانشجویان همراه با ضیافت افطار

افطاری خودمانی همراه با دورهمی اساتید و دانشجویان عصر روز دوشنبه 7 خرداد ماه در دوازدهمین روز ماه مبارک رمضان با حضور گسترده دانشجویان و اساتید برگزار شد.

گالری عکس 

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی؛ در این دورهمی که به همت تشکل های دانشجویی و همکاری بسیج جامعه پزشکی در راستای افزایش ارتباط متقابل بین دانشجویان و اساتید برگزار شد؛ دانشجویان با حضور در محوطه مفروش شده مقابل معراج الشهداء در 5 حلقه با حضور اساتید در هر حلقه به بحث و تبادل نظر در محورهای پرداختند. 
در ابتدای مراسم دکتر سادات حسینی، معاون دانشجویی، فرهنگی و اجتماعی دانشکده از روحیه کار تیمی و همراهی آنها در برگزاری برنامه تقدیر کرد.
وی با اشاره به گذشت زمانی کوتاه از حضورش در معاونت دانشجویی و فرهنگی از ایجاد صمیمیت با دانشجویان و ارتباط با جوان ها ابراز خرسندی کرد.
دکتر سادات حسینی بنیان معاونتش را شفاف سازی و ایجاد ارتباط نزدیک با دانشجویان عنوان کرد و خواستار ارائه نظرات و پیشنهادات آنها برای ارتقای برنامه های این معاونت شد.
در ادامه برنامه اساتید و دانشجویان در 5 حلقه به تفکیک حلقه اول با عنوان 'ازدواج؛ سن و ملاک های ازدواج (پسران)' با حضور دکتر نیکبخت نصرآبادی، رئیس دانشکده، دکتر دوستی استاد اخلاق و بیوشیمی دانشگاه، دکتر درگاهی استاد دانشکده بهداشت، دکتر پورحسن، آقای محمدرضا موقری عضو هیات علمی گروه روانپرستاری، حلقه دوم با عنوان 'ما دانشجویان چرا اینقدر خسته ایم؟' با حضور دکتر رحیمی کارشناس گروه روانپرستاری، حجت الاسلام و المسلمین شیرعلی پور مسئول نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشکده و دکتر خوشنوا عضو هیات علمی و دبیر هیات رئیسه، حلقه سوم با عنوان 'آینده شغلی و تحصیلات تکمیلی' با حضور دکتر شهسواری معاون آموزشی، دکتر گرانمایه مدیر تحصیلات تکمیلی و فرشته امینی کارشناس آموزشی گروه پرستاری داخلی جراحی و مسئول بسیج جامعه پزشکی دانشکده، حلقه  چهارم با عنوان 'دانشجویان بین الملل' با حضور دکتر سیلانی معاون بین الملل، دکتر نوغانی معاون اداری و مالی دانشکده و حلقه ' ازدواج؛ سن و ملاک های ازدواج (دختران)' با حضور دکتر سادات حسینی، معاون دانشجویی و فرهنگی، دکتر مقبولی از دانشکده پزشکی، دکتر میرمولائی مدیر گروه آموزشی بهداشت باروری، بارداری و زایمان، دکتر راستی و دکتر رسول زاده اعضای هیات علمی گروه پرستاری داخلی جراحی، فاطمه رحیمی کیان عضو هیات علمی گروه آموزشی بهداشت باروری، بارداری و زایمان و فاطمه محمد نژاد کارشناس گروه آموزشی پرستاری داخلی و جراحی تشکیل و به گفتگوی صمیمانه پرداختند.
در پایان زمان نیز نماینده هر حلقه به ارائه مختصری از صحبت های مطرح شده در حلقه خود پرداخت.
این دورهمی با اقامه نماز عصر و عشاء به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیرعلی پور، مسئول نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشکده در فضای باز و صرف افطاری به پایان رسید.
توضیح این که هزینه برگزاری این مراسم از سوی خیرین، اعضای هیات علمی و کارکنان تامین شده بود.
خبرنگار: شیما سادات عطری
عکس: حسین اکبریان 

کلمات کلیدی
شیما سادات  عطری
تهیه کننده:

شیما سادات عطری