محتوای خبری دانشکده پرستاری مامایی

برگزاری اولین مسابقه علمی مفاهیم پایه مراقبتی در اولین روز از هفته آموزش در دانشکده پرستاری و مامایی

دو تیم پیگیری مستمر و تفکر پویا با کسب بالاترین امتیاز تیم برتر اولین مسابقه علمی 'دانشجو به توان علم و اخلاق' شدند

اولین مسابقه علمی در دانشکده پرستاری و مامایی هفتم اردیبهشت ماه با حضور 5 تیم ترکیبی از دانشجویان سال های مختلف در زمینه مفاهیم پایه مراقبتی و مبتنی بر سرفصل های رسمی دوره آموزشی و با استفاده آزاد از منابع علمی اعم از کتاب، مجلات و اینترنت برگزار شد.

گالری عکس 

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی؛ اولین مسابقه علمی در دانشکده پرستاری و مامایی توسط دفتر توسعه آموزش دانشکده و به مناسبت هفته آموزش ویژه دانشجویان کارشناسی پرستاری و مامایی با حضور 5 تیم ترکیبی از دانشجویان سال های مختلف در زمینه مفاهیم پایه مراقبتی و مبتنی بر سرفصل های رسمی دوره آموزشی و با استفاده آزاد از منابع علمی اعم از کتاب، مجلات و اینترنت برگزار شد. 
شرکت کنندگان در 5 تیم پیگیری مستمر، همت عالی، تفکر پویا، کوشش جمعی و تلاش هدفمند و با داوری دکتر بگجانی مدیر گروه آموزشی پرستاری کودکان و مراقبت های ویژه نوزادان و محمدی نژاد عضو هیات آموزشی گروه پرستاری داخلی و جراحی در یک فعالیت تیمی و با بهره گیری از توانایی های تفکر خلاقانه، انتقادی و استدلالی بالینی با سناریوی طراحی شده به رقابت پرداختند.
این مسابقه در دو بخش صبح و عصر برگزار شد و عملکرد گروه ها در هر دو بخش توسط داوران ارزیابی و نمره دهی شد. 
و دو تیم پیگیری مستمر و تفکر پویا به صورت مشترک به عنوان تیم برتر با کسب امتیاز 173 به عنوان تیم برتر اولین مسابقه علمی دانشکده معرفی شدند.
خبرنگار: شیما سادات عطری
عکس: حسین اکبریان 
شیما سادات  عطری
تهیه کننده:

شیما سادات عطری