محتوای خبری دانشکده پرستاری مامایی

برای دومین سال متوالی صورت گرفت:

کسب رتبه اول رعایت شاخص های صیانت از حقوق شهروندی توسط دانشکده پرستاری و مامایی/ تقدیر دکتر حسن پور از دانشکده پرستاری و مامایی

دانشکده پرستاری و مامایی برای دومین سال متوالی حائز رتبه اول در رعایت شاخص های صیانت از حقوق شهروندی دانشگاه شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی؛ در ارزیابی صورت گرفته توسط دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگوئی به شکایات دانشگاه  از 10 دانشکده تابعه دانشگاه در سال 96؛ دانشکده پرستاری و مامایی از لحاظ رعایت شاخص های صیانت از حقوق شهروندی بالاترین امتیاز (98.8) را کسب کرد.
توضیح اینکه دانشکده پرستاری و مامایی در سال 95 نیز با کسب نمره 98.4 حائز رتبه اول مشترک با دانشکده بهداشت و در سال 94 با کسب نمره 81 رتبه سوم دانشکده ها در این شاخص را کسب نموده بود. 

در متن نامه آمده است: 

جناب آقای  دکتر نیکبخت
ریاست  محترم دانشکده پرستاری ومامایی


با سلام واحترام
با عنایت به اینکه حقوق شهروندی به معنای توجه به کرامت ومنزلت انسانی است و حق استفاده از بهداشت عمومی ومراقبتهای پزشکی نیز از حقوق اجتماعی شهروندان است وبا توجه به ارزشیابی های انجام شده توسط دبیرخانه طرح صیانت از حقوق شهروندی، دانشکده پرستاری ومامایی موفق به کسب بالاترین امتیاز در سطح دانشکده ها گردید.
بدین وسیله ضمن قدردانی اززحمات شایسته جنابعالی وسایر همکاران آن واحد، امید است این توفیق باعث تداوم وحفظ این موفقیت گردد.
دکتر غلامرضا حسن پور
مدیر دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگوئی به شکایات دانشگاه

 

خبرنگار: شیما سادات عطری
عکس (آرشیو): سید میثم عطری 

 

 
کلمات کلیدی
شیما سادات  عطری
تهیه کننده:

شیما سادات عطری