محتوای خبری دانشکده پزشکی

انتصاب دکتر ستارزاده به عنوان مسئول جدید دفتر تعهد حرفه ای دانشکده پزشکی و تقدیر از زحمات دکتر مهرداد

دکتر شهريار نفيسي ضمن تقدير از زحمات دکتر مهرداد، با صدور حکمي دکتر رويا ستارزاده را به عنوان مسئول جديد دفتر تعهد حرفه اي دانشکده پزشکي منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومي دانشکده پزشکي، دکتر شهريار نفيسي با صدور حکمي دکتر رويا ستارزاده را به عنوان مسئول دفتر تعهد حرفه اي دانشکده پزشکي منصوب و از زحمات دکتر مهرداد مسئول پيشين اين دفتر قدرداني کرد.

متن حکم به اين شرح است: 
سرکار خانم دکتر رويا ستارزاده 
عضو محترم هيأت علمي دانشکده پزشکي 
با سلام و تحيات 
     احتراماً، همانگونه که استحضار دارند يکي از فعاليت هاي بسيار مهم دانشگاه در طي سال هاي اخير، عنايت به مقوله ي 'تعهد حرفه اي' در ابعاد آموزشي، اجرايي و اتخاذ يک نقشه راه معين و رويکردي همه سونگر و هماهنگ در سطح کليه واحدها بوده است.
 نظر به تجارب و سوابق ارزنده سرکار عالي در اين زمينه، بدينوسيله آن همکار ارجمند را به سمت 'مسئول دفتر تعهد حرفه اي دانشکده پزشکي' منصوب مي نمايم. رجاء واثق دارد با اهتمام و پشتکار ويژه سرکار عالي و عنايت شايسته اساتيد محترم ومديران دانشکده و دانشجويان عزيز، در ادامه موفقيت هاي حاصل شده، دستاوردهاي ارزشمندي در دوره جديد کسب خواهد شد. انشاء الله 
دکتر شهريار نفيسي 
رييس دانشکده پزشکي


متن تقدير نامه دکتر مهرداد به اين شرح است:
جناب آقاي دکتر رامين مهرداد 
عضو محترم هيأت علمي دانشکده پزشکي 
با سلام و تحيات 
     احتراماً، در راستاي اعتلاء وتوسعه مقوله اخلاق پزشکي و تعهد حرفه اي، يکي از اقدامات مؤثر و شاخص دانشگاه در سال هاي اخير، بررسي اين موضوع با رويکردي جامع و هدفمند در قالب تأسيس دفترهاي مربوطه در سطح دانشکده ها و دانشگاه بوده است. 
حضور جنابعالي در آغاز اين حرکت و قبول مسئوليت اين دفتر در دانشکده پزشکي، الحمد الله مايه ثمرات و نتايج ارزشمندي بوده است که حرکت به سمت تعالي در حيطه تعهد حرفه اي را کمک  شاياني خواهد نمود. 
بدينوسيله از زحمات و خدمات شايسته جنابعالي در طول تصدي مسئوليت دفتر تعهد حرفه اي دانشکده پزشکي، نهايت امتنان را تقديم داشته، مزيد سلامت و توفيقات آن همکار گرامي را از محضر خداوند متعال مسألت دارم.
دکتر شهريار نفيسي 
رييس دانشکده پزشکي

کلمات کلیدی
مینا  محمدی
تهیه کننده:

مینا محمدی