محتوای خبری دانشکده پزشکی

انتصاب دکتر نیما رضایی به عنوان معاون جدید پژوهشی دانشکده پزشکی و تقدیر از خدمات دکتر شاهین آخوندزاده

دکتر بیگ محمدی، رئیس دانشکده پزشکی در حکمی دکتر نیما رضایی را به سمت معاون پژوهشی دانشکده پزشکی منصوب و درنامه ای از خدمات ارزشمند دکتر شاهین آخوندزاده قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پزشکی، دکتر نیما رضایی استاد گروه ایمونولوژی طی حکمی از سوی دکتر بیگ محمدی به عنوان معاون پژوهشی دانشکده پزشکی منصوب شد.
در متن این حکم آمده است:
 جناب آقای دکتر نیما رضایی
استاد محترم  گروه آموزشی ایمنولوژی دانشکده پزشکی
با سلام و احترام
 نظر به تعهد، سرآمدی، تجربیات و توانمندی‌های ارزشمند و سالها فعالیت موثر در حوزه تحقیقات و همچنین موافقت معاون محترم تحقیقات و فناوری دانشگاه، بدین‌وسیله جنابعالی را به عنوان معاون پژوهشی دانشکده منصوب می‌نمایم. انتظار می رود با بهره مندی از تجارب خود و سایر همکاران و صاحبنظران این حوزه و علاوه بر تدبیر امور جاری، نسبت به برنامه‌ریزی جهت امور زیر تا حصول نتیجه، اهتمام ویژه مبذول فرمائید:
 
• سکانداری معاونت پژوهشی دانشکده پزشکی در راستای نیل و تحقق نقشه جامع علمی دانشگاه 
• تعیین اولویت‌های آن حوزه با توجه به اسناد بالادستی به ویژه نقشه علمی دانشگاه، با تکیه بر ارتقای کیفی پژوهش
• برنامه‌ریزی با هدف حمایت بیشتر از پژوهش‌ها و پایان نامه های محصول محور، کاربردی و با هدف حل مسایل حوزه سلامت کشور و توسعه ارتباط با صنعت 
• لزوم توجه ویژه به ارتقای استانداردهای اخلاق در پژوهش
• تقویت و توسعه ارتباط میان گروه های آموزشی علوم پایه و بالینی
• هموارسازی و تسهیل فرایند انجام پژوهش و تحقیقات و حمایت از پژوهشگران جوان
•  توجه خاص به ارتقای کرامت نیروی انسانی همراه با افزایش بهره‌وری
• توسعه و توجه  خاص به ارتباطات بین المللی بویژه استفاده از توان علمی ایرانیان خارج از کشور
• صیانت از منابع فیزیکی و مالی، خلق منابع جدید و مدیریت هزینه‌ها
   امید است با استعانت از خداوند متعال و مشارکت و مساعی کلیه همکاران محترم و تدوین یک برنامه عملیاتی منسجم و هدفمند، تلاش خویش را برای انجام وظایف محوله و پیشبرد اهداف دانشگاه و دانشکده پزشکی به کار گیرید. توفیق روزافزون شما را از درگاه حضرت باریتعالی خواستارم .  
رئیس دانشکده پزشکی
 
در متن نامه قدردانی از دکتر آخوندزاده آمده است:
 استاد ارجمند
 جناب آقای دکترشاهین آخوندزاده  
توفیق خدمت صادقانه و خالصانه در صحن مقدس دانشگاه در مسیر اعتلای  دانش و سالها فعالیت موثر در حوزه تحقیقات و پژوهش، موهبتی   بی بدیل است که نصیب شایستگانی چون حضرتعالی می شود.
اکنون که در پرتو الطاف خداوند سبحان یکی از مقاطع ارزشمند خدمات خویش را در دوران مسئولیت خطیر«معاونت پژوهشی دانشکده » با سربلندی به پایان رسانده و آماده خدمت در سنگری دیگر از دانشگاه علوم پزشکی تهران  نماد آموزش عالی کشور هستید، صمیمانه از دقت و دلسوزی جنابعالی که راهگشای ارائه خدمات مطلوب به دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشکده بوده تقدیر و تشکر نموده و به پاس تجلیل  از زحمات خالصانه حضرتعالی این لوح سپاس را تقدیم می دارم.
 ازدرگاه ایزد منان موفقیت و سرافرازی بیش از پیش برای شما مسئلت دارم.
دکتر محمد تقی بیگ محمدی
رئیس دانشکده پزشکی

 

مینا  محمدی
تهیه کننده:

مینا محمدی

تصاویر

1 نظر برای این مقاله وجود دارد

علی نجفی

علی نجفی

00/11/30 - 21:14

انتخاب به جا و شایسته دکتر نیما رضایی استاد جوان و پرتلاش دانشکده را به سمت معاون پژوهشی دانشکده پزشکی به ایشان و ریاست محترم دانشکده تبریک عرض می کنم. انشاالله با حضور ایشان و استفاده موثر از بدنه کارشناسی توانمند معاونت و همچنین پتانسیل بسیار بالای اعضای محترم هیات علمی و دانشجویان دانشکده و توزیع عادلانه امکانات پژوهشی، شاهد رشد و شکوفایی روز افزون بیشتر دانشکده و نظام سلامت کشور باشیم.برای استاد آخوندزاده عزیز نیز آرزوی توفیق روزافزون دارم.

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *