محتوای خبری دانشکده پزشکی

بازدید دانش آموزان بین المللی مدارس سفارت پاکستان از دانشکده پزشکی

دانش آموزان بین المللی مدارس سفارت پاکستان پیش از ظهر امروز سه شنبه 28 آبان از دانشکده پزشکی بازدید کردند.

به گزارش معاونت بین الملل دانشکده پزشکی،گروهی از دانش آموزان بین المللی مدارس سفارت پاکستان از کشورهای انگلستان، نیجریه، پاکستان، مالزی، آذربایجان، سریلانکا، بلغارستان، ترکیه، مراکش، ویتنام، عراق و ایرلند  پیش از ظهر روز سه شنبه 28 آبان  98 از دانشکده پزشکی دیدن کردند.
این دانش آموزان از گروه سنی 14 تا 18 سال برای آشنایی با مراکز مختلف دانشکده پزشکی و نحوه انتخاب رشته به دانشگاه علوم پزشکی تهران آمده بودند. در ابتدای این بازدید کلیپی از معرفی دانشگاه علوم پزشکی تهران در تالار کاووسی برای دانش آموزان پخش شد.
در این بازدید مرضیه صنعت خانی کارشناس بین الملل دانشکده پزشکی توضیحاتی درخصوص تعداد گروه ها و بیمارستان های دانشکده پزشکی و تنوع رشته های بالینی و علوم پایه ارائه داد و در ادامه کارشناسان بین الملل دانشگاه روش ثبت نام و ادامه تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی تهران را شرح دادند.
 دکتر نیما رضایی معاون بین الملل دانشکده پزشکی درباره شرایط دانشجویان بین الملل در رشته های پزشکی توضیح داد و  شبکه جهانی آموزش و پژوهش های علمی یوسرن را معرفی کرد.
در ادامه دانش آموزان از بیمارستان مجازی در مرکز مهارت های بالینی دانشکده پزشکی بازدید کردند و دکتر میرفضائلیان استاد گروه طب اورژانس درخصوص نحوه کارکرد دستگاه های مختلف در این بیمارستان توضیح داد.
سالن تشریح گروه آناتومی مقصد نهایی بازدیدکنندگان بود و دکتر نکونام و دکتر مجاور اساتید گروه آناتومی جسدهای اهدا شده را برای دانش آموزان تشریح کردند.
عکس یادگاری حسن ختام این بازدید بود.
خبر: مرضیه صنعت خانی
عکس: نیرومند رومیانی

مینا  محمدی
تهیه کننده:

مینا محمدی