محتوای خبری دانشکده پزشکی

با ارائه گزارش گروه سالمندی، جلسه هیئت رئیسه دانشکده پزشکی برگزار شد

سرپرست گروه سالمند شناسی در جلسه هیات رئیسه دانشکده کمبود نیروی انسانی و فضای فیزیکی را از چالش های گروه عنوان کرد و گفت: باوجود کاستی ها روند رو به رشد گروه ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پزشکی، جلسه هیات رئیسه دانشکده صبح روز شنبه ۸ بهمن در سالن شورا برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر عمیدی پیشنهاد برگزاری نمایشگاه بهاره در اسفند ماه را ارائه کرد و گفت: در مشورت موافقت و تصویب هیات رئیسه این نمایشگاه در اواسط اسفند ماه برگزار شود.
وی افزود: در صورت موافقت، فراخوان به دانشجویان نیز اعلام خواهد شد تا محصولات هنری، صنایع دستی و ... را برای فروش ارائه کنند.
در ادامه دکتر فاطمه نبوی زاده سرپرست گروه سالمند شناسی گزارشی از وضعیت گروه ارائه کرد و گفت: پس از ادغام و انتزاع دو دانشگاه علوم پزشکی ایران و تهران، ما هم به فکر راه اندازی گروه سالمند شناسی افتادیم.
وی افزود: گروه با سه نفر هیات علمی کار خود را آغاز کرد  و در حال حاضر ۱۷ نفر دانشجوی کارشناسی ارشد دارد‌.
سرپرست گروه سالمند شناسی کمبود نیروی انسانی و فضای فیزیکی را از چالش های گروه عنوان کرد و گفت: علی رغم کاستی ها روند رو به رشد گروه ادامه دارد همچنین با تفاهم نامه هایی که با آسایشگاه کهریزک و درمانگاه بهداشت جنوب منعقد شده، دانشجویان ما برای تکمیل دوره تحصیلی خود با اساتیدشان با این مجموعه ها همکاری آموزشی و ویزیت بیمار دارند.
در ادامه دکتر کاشانی معاون آموزش تحصیلات تکمیلی گزارش کوتاهی از جلسه شبکه آزمایشگاهی آموزشی که با حضور دکتر رحیم نیا برگزار شده، ارائه کرد و  گفت: طی جلسه مقرر شد اولین کارگاه کوریکولوم آموزشی برای دانشجویان آناتومی با ارائه درس ایمونوهیستوشیمی و تامین هزینه مواد اولیه برگزار شود.
دکتر کاشانی همچنین گزارشی از برنامه ۴ ساله معاونت آموزش تحصیلات تکمیلی ارائه کرد.
کلمات کلیدی
مینا  محمدی
تهیه کننده:

مینا محمدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *