محتوای خبری دانشکده پزشکی

با تاکید بر تقویت مهارت های ارتباطی دانشجویان، پنجمین جلسه هم افزایی دکتر بیگ محمدی با واحدهای فرهنگی دانشگاه برگزار شد

در پنجمین جلسه هم افزایی دکتر بیگ محمدی با واحدهای فرهنگی دانشگاه بر بهبود مهارت های ارتباطی، ارتقاء مهارت های تاب آوری، بهبود توانایی خود مراقبتی دانشجویان تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پزشکی، پنجمین جلسه هم افزایی و تعامل دکتر بیگ محمدی رئیس دانشکده با واحدهای فرهنگی دانشگاه روز سه شنبه ۲۵ آبان درسالن شورا در راستای ادامه تدوین اقدامات بر اساس اهداف راهبردی تعیین شده جهت بهبود وضعیت زندگی در خوابگاه برگزار شد.
 در جلسات قبل مهمترین مسائل و دغدغه های دانشجویان و زندگی دوره دانشجویی در ۸ سر فصل مطرح و در نهایت موضوع زندگی خوابگاهی، نقش اساتید و کارکنان و پیش بینی آسیب های اجتماعی جدیدالوروها به عنوان عمده مسائل حوزه دانشجویی با اولویت‌ بررسی و حل مسائل زندگی خوابگاهی عنوان و جلسات با تاکید بر ارائه راهکار مناسب برای حل این مسائل ادامه یافت و توانمندسازی، ایجاد نشاط، بهبود وضعیت و امکانات رفاهی در خوابگاه ها به عنوان اهداف راهبردی در مسائل مربوط به زندگی خوابگاهی مطرح شد.
در ادامه این جلسه برنامه های عملیاتی برای تحقق این اهداف عنوان شد که بهبود مهارت های ارتباطی، ارتقاء مهارت های تاب آوری، بهبود توانایی خود مراقبتی از آن جمله بود که برای ارتقاء مهارتهای ارتباطی هفت برنامه ارائه شد.
در این  جلسه ۳  برنامه از برنامه های عملیاتی از جمله برگزاری کارگاههای مرتبط توسط افراد متخصص ومجرب و معرفی الگوها مورد بررسی قرار گرفت. 
دکتر علیرضا ایمانی معاون آموزش پزشکی عمومی، دکترمحمدحسین صادقیان معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه، دکتر علی نجفی به نمایندگی بسیج کارکنان پزشکی، دکتر سعید پورحسن مسئول دفتر منتورینگ دستیاری، دکتر حسین یاری معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد دانشگاه علوم پزشکی تهران،حجت‌الاسلام غفاری نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشکده پزشکی، دکتر عذرا ابراهیمی مسئول دفتر ستاد شاهد و ایثارگر دانشکده ، دکتر عظیمی معاون مرکز مشاوره دانشجویی، دکتر محمد جعفری عضو هیات علمی گروه آموزشی روانپزشکی، دکتر ایزدی مدیر آموزشی پزشکی عمومی، آقای ابوالحسنی  نماینده بسیج دانشجویی از مدعوین این جلسه بودند.
مینا  محمدی
تهیه کننده:

مینا محمدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *