محتوای خبری دانشکده پزشکی

برگزاری اولین جلسه کمیته دانشجویی فعالیت های بین المللی دانشکده پزشکی

اولین جلسه کمیته دانشجویی فعالیت های بین المللی دانشکده پزشکی روز سه شنبه 25 تیر 98 در سالن شورای دانشکده با حضور معاون بین الملل دانشکده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی، این جلسه با حضور دکتر نیما رضایی معاون بین الملل دانشکده، دانشجویان علاقه مند به همکاری در فعالیت های بین المللی دانشجویی ومرضیه صنعت خانی و رضازاده کارشناسان معاونت بین الملل و معاونت دانشجویی فرهنگی پردیس بین الملل دانشکده پزشکی برگزار شد. 
در ابتدای این نشست دکتر رضایی ضمن تشکر از حضور دانشجویان و ابراز علاقه مندی شان به همکاری در فعالیت های بین المللی دانشجویی از دانشجویان خواست که خود را معرفی و زمینه علاقه مندی خود را بیان کنند. دانشجویان حاضر از ورودی های مختلف مقطع پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران از علاقه خود به موضوعات مختلف صحبت کردند که شامل کسب اطلاعات در زمینه فعالیت  های بین المللی، همکاری در فعالیت های اجرایی، همکاری در جذب دانشجویان خارجی و معرفی دانشکده پزشکی برای آن ها، اجرایی کردن ایده های دانشجویی از جمله انجام کارهای تحقیقاتی بین المللی و ارتباط با اساتید و دانشجویان خارجی و تبادل پژوهش های حرفه ای با آن ها بود.
در ادامه رضازاده درخصوص اهداف کمیته های دانشجویی فعالیت های بین المللی که توانمندسازی نیروهای دانشجویی در راستای بین المللی سازی دانشگاه و با توجه به گستردگی حوزه فعالیت های بین المللی معاونت دانشجویی فرهنگی پردیس بین الملل توضیح داد و گفت این کمیته ها می تواند شامل یک کمیته مرکزی با حضور یک عضو اصلی به عنوان دبیر اجرایی و 3 تا 8 عضو به عنوان سرگروه های زیرکمیته های دانشجویی با موضوعات مختلفی که مدنظر دانشجویان است و قابلیت اجرایی شدن دارند باشد.
وی افزود: این کمیته ها می توانند هر کدام برای گروه خود با در نظر گرفتن نیازهای دانشجویان برنامه هایی تعریف و برای اجرایی شدن برنامه ها فراخوان همکاری بدهند که نمونه این برنامه ها می تواند کلاس ها و کارگاه های پژوهشی به صورت بین المللی باشد.
در پایان جلسه برای تعیین عضو اصلی و اعضای کمیته مرکزی رای گیری شد و قرار شد که اعضای انتخاب شده برای شرکت در جلسات بعدی به اطلاع گروه دانشجویان رسانده شود.
خبر: مرضیه صنعت خانی
مینا  محمدی
تهیه کننده:

مینا محمدی