محتوای خبری دانشکده پزشکی

برگزاری جلسه هم اندیشی اعضای هیئت علمی گروه ژنتیک

در راستای پویایی و بهره مندی بیشتر از همکاری شبکه متخصصان ژنتیک ‌دانشگاه، جلسه هم اندیشی اعضای هیئت علمی گروه ژنتیک برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشکده پزشکی، جلسه هم اندیشی اعضای هیئت علمی گروه ژنتیک با حضور دکتر بیگ محمدی رئیس دانشکده پزشکی، دکتر اکبر فتوحی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه دکتر قدمی مدیر گروه ژنتیک دانشکده پزشکی و اعضای هیئت علمی گروه روز چهارشنبه 9 شهریور در سالن شورای دانشکده برگزار شد.
دکتر بیگ محمدی با مهم و تاثیر گذار بودن رشته ژنتیک گفت: بحث سرعت و زمان در انجام تحقیقات و تولیدات علمی بسیار مهم است که انجام برنامه ریزی مدون موجب دقت و افزایش روند کار خواهد شد.
وی با تاکید بر انجام پژوهش فناورانه، اظهار داشت: تولیدات علمی ما باید در نهایت به تولید محصول و ارائه در بازار منجر شود و ما باید  مشکلات جامعه و نیاز ها را رصد کنیم تا به راه حل و راهکار برسیم.
دکتر بیگ محمدی ادامه داد: در رشته  ارائه سرویس تشخیصی و ارائه خدمات گریزی نیست.
 اما باید اولویت بندی کرد، و برای تحقق اهداف باید از منابع موجود و امکانات استفاده حداکثری کرد برای مثال استفاده از امکانات مراکز رشد مرتبط می تواند سودمند باشد. 
دکتر فتوحی در این نشست ضمن گفت و گو با اعضای گروه بر انجام تحقیقات کاربردی تاکید کرد.
این نشست با توجه به راه اندازی شبکه همکاری متخصصین ژنتیک در دانشگاه علوم پزشکی تهران و در راستای پویایی هرچه بیشتر و موثرتر استفاده از خدمات و تخصص های اعضای هیئت علمی گروه ژنتیک تشکیل شد و اعضای گروه نقاط ضعف و قوت، چالش ها، نیاز ها و دیدگاه های خود را بیان کردند و دکتر قدمی مدیر گروه نیز ضمن جمع بندی جلسه از اعضا دعوت کرد تا در جلسات هفتگی این هم اندیشی شرکت کنند.
کلمات کلیدی
مینا  محمدی
تهیه کننده:

مینا محمدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *