محتوای خبری دانشکده پزشکی

برگزاری جلسه هیات رئیسه دانشکده پزشکی

با ارائه گزارش کمیته ارزشیابی معاونت تحصیلات تکمیلی، جلسه هیات رئیسه دانشکده پزشکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پزشکی، جلسه هیات رئیسه دانشکده پزشکی روز شنبه 29 مرداد در سالن شوا برگزار شد. در ابتدای جلسه، دکتر سعید پورحسن گزارشی از روند برنامه ریزی مراسم آغاز سال تحصیلی و برگزاری اردو ویژه دانشجویان پزشکی ورودی 1401 ارائه داد و گفت: دانشگاه نیز مصمم است جهت تبیین مقررات آموزشی، فرهنگی، برگزاری دوره های روانشناختی ویژه برنامه ای طی یک اردو برای قریب به 2 هزار دانشجوی جدید الورود برگزار کند.
وی با بیان این که اجرای برنامه استاد مشاور برای دانشجویان جدید الورود در دستور کار دانشگاه قرار دارد گفت: برنامه استاد مشاور چندین سال است در قالب دفتر راهنمای تحصیلی در دانشکده پزشکی اجرا می شود و بالغ از 30 استاد راهنما از اساتید علوم پایه با دانشجویان در ارتباط هستند.
در ادامه دکتر کاشانی گزارشی از کمیته ارزشیابی تحصیلات تکمیلی ارائه کرد و گفت: در معاونت تحصیلات تکمیلی 4 کمیته داریم که در کمیته فناوری و ایمنی زیستی هر 6 ماه یکبار کارگاه آموزش اطفاء حریق و کمک های اولیه برگزار می شود.
وی افزود: کمیته تخصصی ایمنی زیستی و استانداردهای آزمایشگاهی دانشگاهی از دیگر کمیته های این معاونت است که اعضای کمیته با حکم رئیس دانشگاه مسئولیت رسیدگی و بررسی وضعیت ایمنی زیستی پروپوزال های دانشگاه را بر عهده دارند.
وی ادامه داد: 14 رشته در مقطع دکتری تخصصی با 275 درس و 12 رشته در مقطع کارشناسی ارشد با 210 درس در تحصیلات تکمیلی ارائه می شود که در کمیته ارزشیابی تحصیلات تکمیلی کیفیت آزمون ها، کیفیت جو آموزشی، کیفیت دوره یادگیری و برنامه آموزشی مورد بررسی قرار می گیرد.
دکتر کاشانی موضوع انتقال پرونده تحصیلی دانشجویان دانشکده مجازی به دانشکده پزشکی را مطرح کرد و گفت: طی روزهای آتی 100 نفر از دانشجویان دانشکده مجازی انتخاب واحد خواهند کرد.
مینا  محمدی
تهیه کننده:

مینا محمدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *