محتوای خبری دانشکده پزشکی

برگزاری ششمین دوره کارگاه ایمنی زیستی دانشکده پزشکی

به همت کمیته ایمنی زیستی دانشکده پزشکی، کلاسهای عملی-تئوری ششمین دوره کارگاه ایمنی زیستی 20 و 21 آبان در اسکیل لب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی، کلاسهای عملی-تئوری ششمین دوره کارگاه ایمنی زیستی دانشکده پزشکی طی روزهای 20 و 21 آبان ماه در مرکز مهارت های بالینی دانشکده پزشکی برگزار شد و روز پایانی این دوره از کارگاه روز 28 آبان ماه برگزار خواهد شد.
در این کارگاه که ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی می باشد، در قسمت آموزش مجازی آشنایی با موارد عمومی ایمنی زیستی و فضاهای آزمایشگاهی، آشنایی با Material Safety Data Sheet (MSDS)،آشنایی با انواع فیکساتیو های پر کاربرد آزمایشگاه و چگونگی نگهداری و دفع اصولی آنها، آشنایی با نوترکیب ها و مخاطرات آنها، آشنایی با موارد ایمنی اتاق کشت، تانک ازت و ...، آشنایی با موارد و نکات کار با حیوانات آزمایشگاهی، آشنایی با سطوح ایمنی زیستی و مخاطرات در آزمایشگاه های میکروبیولوژی، آشنایی با انواع ضد عفونی کننده ها در آزمایشگاه، آشنایی با مبحث حفاظت در برابر پرتوی یونیزان، آشنایی با کمک های اولیه (عملی و تئوری)،آشنایی با آتش نشانی و حریق (عملی و تئوری) ارائه می شود. مدرسان این بخش دکتر محمد مهدی فیض آبادی،  دکتر پانته آ ایزدی، دکتر مریم ایزد ، دکتر آذین نوروزی،  دکتر قربانگل اصحابی،  دکتر سمیه غلامی، دکتر احسان خلیلی و دکترسعید نکونام بودند.
توضیح اینکه ارائه گواهی این دوره برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی در هنگام ارائه پروپوزال ضروری است. 
خبر: محمدی
مینا  محمدی
تهیه کننده:

مینا محمدی