محتوای خبری دانشکده پزشکی

برگزاری مراسم تکریم و معارفه معاون آموزش پزشکی عمومی دانشکده پزشکی

در حاشیه نشست هیئت رئیسه دانشکده پزشکی، مراسم تکریم دکتر علیرضا ایمانی و معارفه دکتر خدیجه ادبی معاون آموزش پزشکی عمومی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران  دانشکده پزشکی،  جلسه هیات رئیسه دانشکده پزشکی صبح روز شنبه 28 خرداد، در سالن شورای دانشکده برگزار شد و در ابتدای جلسه دکتر بیگ محمدی به مسائل دانشکده در هفته گذشته پرداخت و گفت: دانشجویان درخواست های صنفی داشتند که تا حد امکان که در حیطه اختیارات دانشکده است، در حال پیگیری و حل و فصل آن هستیم. و قرار است در این خصوص جلسات همفکری همچون گذشته با دانشجویان و شورای صنفی نمایندگان، بعنوان مرجع پیگیری مطالبات دانشجویان داشته باشیم. 
در ادامه بحث نامگذاری بخش های درمانی و فضاهای موجود در بیمارستان ها و در سطح دانشکده به نام استاد شاخص، توسط دکتر بیگ محمدی مطرح و به شور گذاشته شد، و اعضای هیات رئیسه ادله خود در موافقت یا عدم موافقت با نامگذاری مطرح کردند.
رئیس دانشکده پزشکی از برگزاری مراسم ویژه تقدیر از بازنشستگان خبر داد و گفت: همزمان با روز تکریم بازنشستگان این مراسم برگزار خواهد شد.
رئیس دانشکده پزشکی طرح تقویم عملیاتی ویژه معاونت ها و واحدهای دانشکده را مطرح کرد و گفت: هر معاونت تقویم عملیاتی خود را با هدف تشریح برنامه های سالیانه که در حوزه معاونت انجام می شود تدوین و در سایت ارائه کند.
دکتر بیگ محمدی به افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو بر خلاف تعداد اعلامی از سوی دانشکده پزشکی اشاره کرد و دکتر عمیدی نیز توضیحاتی  خصوص سرانه فضاهای دانشکده ارائه داد و گفت: فضاهای موجود در دانشکده با استانداردها فاصله بسیاری دارد.
در ادامه دکتر محمدرضا کرامتی معاون بین الملل دانشکده پزشکی در خصوص درخواست دکتر شفیعی معاون علمی دانشگاه سبطین برای همکاری در برنامه ریزی آموزشی گفت: تکمیل کادر هیات علمی و تامین مدرس در رشته پزشکی برعهده دانشکده پزشکی است و دانشکده نقش کمک کننده را دارد و برنامه ریزی ها باید به گونه ای باشد که آسیبی متوجه گروه های آموزشی دانشکده نباشد. 
وی در ادامه بر شفاف سازی چرخه مالی ارتباط گروه های آموزشی با معاونت بین الملل تاکید  کرد و این شفاف سازی موجب تداوم همکاری و استقبال گروه های آموزشی از پذیرش دانشجوی خارجی خواهد شد.
در پایان جلسه هیات رئیسه مراسم تودیع و معارفه معاون آموزش پزشکی عمومی برگزار شد و دکتر بیگ محمدی با اعطای لوح تقدیر از زحمات  دکتر علیرضا ایمانی معاون پیشین آموزش پزشکی عمومی قدردانی و حکم انتصاب دکتر خدیجه ادبی دانشیار گروه بیماری های زنان را به عنوان معاون جدید آموزش پزشکی عمومی دانشکده پزشکی اعطا کرد.
کلمات کلیدی
مینا  محمدی
تهیه کننده:

مینا محمدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *