محتوای خبری دانشکده پزشکی

برگزاری هفتمین همایش پزشکی این راه بی نهایت

با حضور دكتر سيد محسن فاطمي، هفتمین همايش پزشكي اين راه بي نهايت با محوريت «Mindfulness، حضور و پویایی خلاق در لحظه» برگزار مي شود.

به گزارش روابط عمومي دانشكده پزشكي، به دنبال برگزاری موفق شش رویداد از همایش های «پزشکی، این راه بی نهایت» و استقبال گسترده ی اعضای هیات علمی دانشگاه و دانشجویان، دانشکده ی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، ساعت 15 روز یکشنبه 21 آذرماه 1395 در تالار ابن سینای دانشکده ی پزشکی، میزبان هفتمین همایش از سری همایش های «پزشکی، این راه بی نهایت» با حضور دکتر سید محسن فاطمی مدرس دانشگاه هاروارد، با محوریت «Mindfulness، حضور و پویایی خلاق در لحظه» خواهد بود.
در این همایش دکتر سید محسن فاطمی، از پیشگامان حوزه ی Mindfulness در سطح بین المللی، به معرفی اصول پویایی خلاق در لحظه و همچنین پاسخ به سوالاتی همچون موارد زیر می پردازد.
- چطور می توانیم در لحظه حضور داشته باشیم و توجه مان را بر مسایلی که برایمان مهم هستند، استوار کنیم؟
- چطور می توانیم بر ابعاد فعالیت های مختلف ذهنمان آگاه باشیم و آن را کنترل کنیم؟
- چگونه می توانیم اندیشه های مثبتمان را پرورش دهیم؟
- و چگونه می توانیم، در زمان حال، روی اهدافمان تمرکز کنیم و تمام افکار بازدارنده را از خود دور کنیم؟
همایش 21 آذر ماه 1395، فرصتی خواهد بود براي یادگیري مهارت ها و شنیدن تجربیاتی که انگیزه مان را قوي تر می کند و اراده مان را محکم تر!
دکتر سید محسن فاطمی، دکترای روانشناسی از دانشگاه British Columbia، فوق دکترای روانشناسی از دانشگاه Harvard و مدرس کنونی همین دانشگاه است. از ایشان تالیفات متعددی در حوزه ی Mindfulness به چاپ رسیده است.
علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر می توانند به کانال اطلاع رسانی همایش های «پزشکی، این راه بی نهایت» به آدرس www.telegram.me/MedicineThisInfiniteWay مراجعه کنند.

 

مینا  محمدی
تهیه کننده:

مینا محمدی