محتوای خبری دانشکده پزشکی

جلسه مشورتی معاونت آموزش تخصصی و فوق‌تخصصی دانشکده پزشکی با دستیاران ارشد برگزار شد؛ گلایه‌مندی دستیاران از مسائل مالی، کاهش بازدهی آموزشی بیمارستان ها و....

جلسه مشورتی دکتر لباف معاون آموزشی تخصصی و فوق تخصصی دانشکده پزشکی با دستیاران ارشد گروه های بالینی برگزار شد و دستیاران مسائل خود را مطرح کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی، دکتر علی لباف معاون آموزش تخصصی و فوق تخصصی دانشکده پزشکی در جلسه مشورتی که بعدازظهر چهارشنبه 4 دی با حضور دستیاران ارشد گروه های بالینی در سالن شورای دانشکده برگزار شد،  با مثبت ارزیابی کردن این دست نشست ها در راستای حل مشکلات و مسائل آموزشی، رفاهی و پژوهشی دستیاران پیشنهاد کرد؛ شورای مشورتی با حضور تعدادی از دستیاران ارشد داوطلب تشکیل شود و این شورا طی جلساتی با مسئولین دانشکده پیگیر حل مشکلات باشد.
وی افزود: وجود یک شورای مشورتی در تصمیم گیری های آتی مسئولین دانشکده و دانشگاه بسیار مفید خواهد بود چرا که مخاطب و ذینفع تصمیم گیری هایی که در معاونت آموزش تخصصی و فوق تخصصی انجام می شود، دستیاران هستند و چه خوب است که قبل از برخی تصمیم گیری نقاط ضعف و قوت آن با نماینده دستیاران مطرح و سپس ابلاغ شود.
 در ادامه دستیاران ارشد گروه های بالینی مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند که مسائل مالی، حقوق پایین، حجم بالای کار، مدت زمان کشیک ها، کسر مالیات از کمک هزینه تحصیلی، بی نظمی  در پرداخت ها،  عدم تعیین تکلیف بیمه مسئولیت دستیاران، غالب بودن نقش درمانی دستیاران بر آموزش و پژوهش، کاهش انگیزه، کاهش بازدهی آموزشی بیمارستان ها از جمله دغدغه های مطرح شده توسط دستیاران بود.
خبر:محمدی
مینا  محمدی
تهیه کننده:

مینا محمدی