محتوای خبری دانشکده پزشکی

دومین دوره رویدادهای پژوهشی تابستانه یوسرن برگزار می شود

دومین دوره رویدادهای پژوهشی تابستانه یوسرن دوم تا هفتم شهریور ماه 98 در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی، یوسرن(شبكه جهاني آموزش و پژوهش علمي) در کارگاه‌های تابستانه تلاش می‌کند بستری را برای دانشجویان فراهم کند تا محققان نیازمندی‌های زندگی آکادمیک را از برترین اساتید آموزش ببینند.
 در این دوره از رویدادهای پژوهشی تابستانه یوسرن از روز شنبه تا پنجشنبه دوم تا هفتم شهریور ماه 98 در قالب شش کارگاه با موضوعات مرتبط با پژوهش علمی و مقاله نویسی آشنا می شوند، علاقه مندان در صورت ثبت نام تا 15 مرداد میتوانند از تخفیف برخوردارشوند.
 متدولوژی پژوهش، برنامه نویسی با R 1،  مقدمات آمار، برنامه نویسی با 2 R، نگارش علمی (مقاله نویسی)، آمار پیشرفته: سیستماتیک ریویو، SPSS، ثبت مقالات و انتخاب ژورنال،متا آنالیز، نگارش کتاب با ناشرین بین المللی و  SPSS پیشرفته از جمله موضوعات کارگاه های این دوره است و دکتر نیما رضایی، دکتر مجتبی صداقت، دکتر مهسا قجرزاده و الیاس حیدری از مدرسان این کارگاه ها هستند.
شرکت کنندگان میتوانند برای پیشبرد بهتر کارگاهها از منتور کمک بگیرند. منتور از یک هفته پیش از آغاز کارگاه‌ها به شرکت‌کنندگان کمک می‌کند تا موضوعی برای یک مقاله انتخاب کنند و تا یک هفته پس از پایان کارگاه از آنها برای تکمیل پیشنویس مقاله پشتیبانی شوند. پیگیري منتورها نیازمند توجه و تلاش ویژه شرکت کنندگان است و بهترین هاي این طرح مشمول پیگیري بیشترمنتورها برای تکمیل پیشنویس مقاله ها میشوند.
علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر میتوانند از طریق این لینک اقدام کنند.
توضیح این که يوسرن(شبكه جهاني آموزش و پژوهش علمي) با هدف گسترش آموزش و پژوهش علمي اخلاق محور و بشر دوستانه و در نهايت پيشرفت علم براي اهداف غيرنظامي و مصالح عمومي توسط دکتر نیما رضایی معاون بین الملل و عضو هیات علمی دانشکده پزشکی در سال 2015 راه اندازی شده است.
خبر: مینا محمدی
مینا  محمدی
تهیه کننده:

مینا محمدی