محتوای خبری دانشکده پزشکی

دکتر جواد توکلی معاون سابق دانشجویی، فرهنگی دانشکده پزشکی درگذشت

هیات رئیسه دانشکده پزشکی با صدور پیامی درگذشت مرحوم دکتر جواد توکلی بزاز عضو هیات علمی گروه ژنتیک و معاون پیشین دانشجویی فرهنگی دانشکده پزشکی را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پزشکی، دکتر جواد توکلی بزاز عضو هیات علمی گروه ژنتیک و معاون پیشین دانشجویی و فرهنگی دانشکده پزشکی صبح امروز شنبه 5 مهرماه پس از طی یک دوره کوتاه بیماری دارفانی را وداع گفت.
هیات رئیسه دانشکده پزشکی با صدور پیامی این ضایعه اسف بار را به خانواده آن مرحوم و جامعه پزشکی کشور تسلیت گفت.
متن پیام به این شرح است: 
انالله و انا الیه راجعون
 استاد فرزانه شادروان "دکتر جواد توکلی" از اعضای هیات علمی گروه ژنتیک که با ادب و فرهنگ پارسی انس دیرینه داشت و سالها مسئولیت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده پزشکی را بر عهده داشت به ندای رجعت حق، لبیک گفت و جمع ارادتمندان و دوستداران خود را بر این فراق  داغدار کرد.
دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران امروز یکی از سرمایه های علمی و فرهنگی خود را که سالهات مجاهدت بی دریغ او در دانشکده منشا اثر و خدمات بسیاری بود را از دست داد و در این فقدان، به سوگ نشسته است.
هیات رئیسه دانشکده پزشکی ضمن عرض تسلیت و تعزیت این مصیبت به محضر خانواده و همکاران آن عزیزسفر کرده، غفران و رحمت واسعه الهی و صبرجمیل و اجر جزیل خانواده معظم ایشان و همه داغداران را از درگاه حضرت حق مسألت دارد.
نام و یادش ماندگار و گرامی باد.
اعضای هیات رئیسه دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
کلمات کلیدی
مینا  محمدی
تهیه کننده:

مینا محمدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *