محتوای خبری دانشکده پزشکی

دکتر فرزین حلب چی به عنوان مدیرگروه آموزشی پزشکی ورزشی منصوب شد

دكتر عباسعلی کریمی، رئيس دانشگاه در حکمی دكتر فرزین حلب چی را به عنوان مدیر گروه آموزشي پزشکی ورزشی منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی؛ در متن این حکم آمده است انتصاب مدیران جدید گروه های آموزشی دانشکده پزشکی به استناد آیین نامه جامع مدیریت دانشگاهها و دستور العمل فرایند پیشنهاد مدیران گروه های آموزشی به دانشگاه و بنا به پیشنهاد رییس دانشکده پزشکی انجام شده است.
 
متن حکم به شرح زیر است:
 
جناب آقاي دكتر فرزین حلب چی
استاد محترم گروه آموزشی پزشکی ورزشی دانشکده پزشکی
 
سلام عليكم 
پيشرفت و ارتقای جايگاه دانشگاه در عرصه آموزش، پژوهش و ارائه خدمت در گرو فعاليت هدفمند گروه‌هاي آموزشي است كه با بهره‌مندي از اساتيد مجرب و متعهد، خاستگاه پويايي و بالندگي علمي در دانشگاه هستند. در اين راستا به استناد آئين‌نامه جامع مديريت دانشگاه‌ها و دستورالعمل «فرآيند پيشنهاد مديران گروه‌هاي آموزشي به رئيس دانشگاه» مصوب 1392/9/10 و اصلاحیه دستورالعمل مصوب 1396/11/29 شوراي دانشگاه، با توجه به ارزیابی فعالیت های گروه در دوره گذشته و بنا به پيشنهاد رئيس محترم دانشكده پزشکی، جنابعالی را به سمت مدیر گروه آموزشي پزشکی ورزشی دانشکده پزشکی منصوب می‌نمایم.
انتظار مي‌رود در طول دوران مديريت، با برنامه‌ريزي و استفاده بهينه از كليه منابع و بهره‌مندي از توان اعضاي محترم هيأت علمي و دانشجويان عزيز آن گروه، علاوه بر وظايف مصرح در آئين‌نامه مديريت دانشگاه‌ها، مواد ابلاغ قبلی را همچنان با جدیت پیگیری فرمائید. 
ضروري است ضمن ارسال گزارش يك‌ساله به رئيس محترم دانشكده در مورد پيشرفت امور، زمينه ارائه بازخورد مناسب و كمك به ارتقاء گروه را فراهم آوريد.
 توفيق جنابعالي و كليه اعضای محترم هيأت علمي و ساير همكاران گروه را از خداوند متعال خواستارم.
دكتر عباسعلی کریمی
رئيس دانشگاه
کلمات کلیدی
مینا  محمدی
تهیه کننده:

مینا محمدی