محتوای خبری دانشکده پزشکی

برگزاری مراسم تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید دانشکده پزشکی

دکتر نفیسی حکم سرپرستی دانشکده پزشکی را از رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت کرد

سرپرست جديد دانشكده پزشكي با اشاره به مدیریت موفقیت آمیز روسای پیشین دانشكده پزشکی، دلیل این موفقیت را وجود همدلي و همراهي در فضای این دانشکده دانست.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومي دانشكده پزشكي، مراسم تكريم و قدرداني از زحمات دكتر امامي رييس پيشين دانشكده پزشكي و معارفه دكتر شهريار نفيسي، سرپرست جدید دانشکده پزشکی،
صبح امروز 20 دي ماه در تالار ابن سيناي دانشكده برگزار شد.
دکتر نفیسی، ضمن تسليت ارتحال آيت الله هاشمي رفسنجاني گفت: پذيرش اين مسئوليت بويژه دراين دوره حساس و خطير، كار سختي بود اما عدم پذيرش آن دور از جوانمردي بود.
وي با بيان اين كه من فرزند دانشگاه علوم پزشكي تهران هستم گفت: مرحوم دكتر ابوتراب نفيسي عموي بنده از اولين دانشجويان دانشكده پزشكي بود. همچنين دكتر محسن نفيسي كه استاد و همچنین از اقوام من بوده، در این دانشگاه خدمت کرده است. از 32 سال پيش يعني از سال 63 وارد دانشكده پزشكي شدم و تمام مراحل تحصیلی از پزشكي عمومي تا رزيدنتي و عضويت در كسوت هيات علمي را در همين دانشكده و دانشگاه طي كردم و اميدوارم در پايان دوره بتوانم انتظاراتي كه از من می رود را برآورده كنم.
دكتر نفيسي به كمبود فضاي فيزيكي دانشكده پزشكي اشاره كرد و گفت: انتظار اساتيد از مسئولين، توسعه فضاي فيزيكي است كه اميدوارم محقق شود.
وي با اشاره به طراحی برنامه عملي براي دانشكده پزشکی و تحویل آن به دكتر جعفريان گفت: سعي مي كنم در عمل، مفاد این برنامه را اجرايي کنم و در این میان، خدا را شكر مي كنم كه اين سمت را در اوج شكوه و بالندگي دانشكده پزشكي تحويل مي گيرم.
توضیح این که در اين مراسم، دكتر نفيسي، حكم سرپرستي خود بر دانشكده پزشكي را از دكتر جعفريان دريافت کرد. 
اين مراسم با حضور دكتر جعفريان ريیس دانشگاه، اعضاي هيات رئيسه دانشگاه و دانشكده پزشكي، روساي بيمارستان ها و دانشكده ها، مديران گروه هاي آموزشي و اعضاي هيات علمي برگزار شد.

مراسم تكريم و قدرداني از بيست و هشتمين رئيس دانشكده پزشكي برگزار شد
رييس دانشگاه: ريیس دانشكده پزشكي بالاترين موقعيت آكادميك را دارد
دكتر امامي: فعاليت و خدمت در دانشكده پزشكي نعمتي است كه شايد تنها يكبار نصيب انسان شود

مینا  محمدی
تهیه کننده:

مینا محمدی