محتوای خبری دانشکده پزشکی

سرپرست کلینیک کارکنان دانشکده پزشکی خبر داد: تخصص ارتوپدی و ارولوژی به برنامه کاری کلینیک کارکنان دانشکده پزشکی اضافه شد

علی نجفی سرپرست کلینیک کارکنان دانشکده پزشکی گفت: از ابتداي تير ماه جاری، متخصص ارتوپدی و اورولوژی نیز در کلینیک کارکنان دانشکده پزشکی حضور یافته و بیماران را ویزیت خواهند کرد.

علی نجفی سرپرست کلینیک کارکنان دانشکده پزشکی در گفت و گو با روابط عمومی دانشکده پزشکی گفت: از تیر ماه جاری تعداد رشته هاي تخصصي كليينك كاركنان دانشكده پزشكي از 10رشته به 12 رشته تخصصی و فوق تخصصی افزايش مي يابد.
 وی افزود: در كلينيك کارکنان دانشکده پزشکی كه سه سال از شروع فعاليت آن مي گذرد، در رشته هاي تخصصي  از جمله، قلب و عروق، غدد، مغزو اعصاب داخلي، زنان، تغديه ،گوش و حلق و بيني، پزشكي ورزشي، گوارش، پوست و طب فزيكي بيش از سه هزار ويزيت رایگان براي همكاران دانشگاه انجام شده است.
 نجفی ادامه داد: اين كلينيك به همت همكاران عضو بسيج كاركنان دانشكده پزشکی و در راستای ارائه خدمات درمانی به کارکنان دانشکده و دانشگاه راه اندازی شد که با مساعدت معاونت اداري و مالي و امور هيات علمي دانشكده پزشکی اداره مي شود.
 وی گفت: كلينيك کارکنان دانشکده پزشکی در طبقه فوقاني ساختمان تالار هاي قريب و دانشجوي دانشكده پزشكي مستقر است که با ارائه خدمات به كليه همكاران دانشگاه به طور  صددرصد رايگان فعالیت دارد.
  سرپرست کلینیک کارکنان دانشکده پزشکی خاطر نشان کرد: همكاران مي توانند طبق برنامه اعلامي در صفحه کلینیک و با رزرو وقت قبلي با شماره 64053319 (خانم صیقلانی) تماس گرفته و يا مراجعه حضوري از خدمات اين واحد استفاده کنند. به علت موقعيت مناسب فزيكي و دسترسي آسان همكاران دانشگاه و دانشكده هاي مجاور، در صورت پشتيباني بيشتر از طرف دانشگاه در تامين نيرو و امكانات، اين واحد آمادگي افزايش تعداد تخصص ها و خدمات به منظور ارتقاي كميت و كيفيت خدمات براي همكاران دانشگاه است.
مینا  محمدی
تهیه کننده:

مینا محمدی