محتوای خبری دانشکده پزشکی

قدردانی رئیس دانشکده پزشکی از دکتر حمید ذاکری استاد گروه داخلی

دکتر بیگ محمدی رئیس دانشکده پزشکی، ضمن اعطای حکم بازنشستگی دکتر حمید ذاکری استاد گروه داخلی و قدردانی از خدمات ارزشمند وی گفت: اساتید بازنشسته سرمایه معنوی دانشگاه هستند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پزشکی، صبح روز سه شنبه ۱۶ آذر ماه دکتربیگ محمدی رییس دانشکده پزشکی، طی گفت و گویی صمیمی با دکتر حمید ذاکری عضو هیات علمی گروه داخلی و فوق تخصص بیماری های غدد درون ریز و متابولیسم، ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند علمی و پژوهشی و سالهای حضور در دانشگاه، حکم بازنشستگی ایشان را اعطا کرد.

رئیس دانشکده پزشکی گفت: متاسفانه در بازنشستگی اشکالی که در برخی موارد وجود دارد، حذف افراد از پیکره دانشگاه است، قطع همکاری با فردی که 30 سال تجربه کسب کرده، یک منتور و سرمایه معنوی بوده، باعث خسران دانشگاه می شود.
وی با انتقاد از نبود  ساز و کار مشخص و یک روش سیستماتیک در نحوه همکاری مجدد با بازنشستگان گفت: برخی اساتید زمانی بازنشسته می شوند که هنوز پویا و فعال هستند و صرفا به علت قوانین استخدامی بازنشسته میشوند،در حالی که با فراهم کردن شرایط و محیط مناسب میتوان از این پتانسیل استفاده کرد، چرا که بسیاری از اساتید، علاقمند  به ادامه فعالیت خود در سطح دانشگاه هستند.
دکتر ذاکری در این گفت و گو با انتقاد از ضعف نظارت در سطح بیمارستان های دانشگاه، گفت: امیدوارم نظارت ها به صورت منظم تر وشکل سازمان یافته تری به خود بگیرد.
وی از رئیس دانشکده پزشکی درخواست کرد: در جذب اعضای هیات علمی به شاخص ها و توانمندی های علمی اساتید بیشتر توجه شود تا بهترین ها جذب دانشکده شوند
در پایان دکتر بیگ محمدی ضمن قدردانی از زحمات و خدمات دکتر ذاکری در سالهای حضور در دانشگاه حکم بازنشستگی، به همراه هدیه ای به رسم یادبود به ایشان اعطا کرد.

مینا  محمدی
تهیه کننده:

مینا محمدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *