محتوای خبری دانشکده پزشکی

قدردانی رئیس دانشکده پزشکی از دکتر فرهاد شهرام استاد گروه داخلی

دکتر محمدتقی بیگ محمدی رئیس دانشکده پزشکی، ضمن اعطای حکم بازنشستگی دکتر فرهاد شهرام استاد گروه داخلی، از خدمات ارزشمند وی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پزشکی، روز یکشنبه 25 مهر 1400 دکتر بیگ محمدی رئیس دانشکده پزشکی، در نشستی صمیمی با دکتر فرهاد شهرام عضو هیئت علمی گروه داخلی و فوق تخصص روماتولوژی، ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند علمی و پژوهشی و سال های حضور در دانشگاه، حکم بازنشستگی او را اعطا کرد.
رئیس دانشکده پزشکی در این جلسه با اشاره به نقش اساتید در الگو بودن برای دانشجویان و فراگیران گفت: آن چه که ما از رفتار اساتیدمان دیدیم و آموختیم این بود که تا آخرین روز به بیمارستان می آمدند و برای آموزش به دانشجو و خدمت به بیمار حتی بعد از بازنشستگی و بدون هیچ چشم داشت مالی، دریغ نمی کردند.
دکتر بیگ محمدی ادامه داد: از خوش اقبالی های من در دوران تحصیل در دانشکده پزشکی و فعالیت در دانشگاه، درک محضر اساتیدی بود که هر کدام مانند یک الگو بودند و به قدری این الگو بودن تاثیر داشت که دانشجویان برای ادامه تحصیل در رشته آن استاد علاقه مند می شدند.
وی با اشاره به استقبال دانشکده و دانشگاه از حضور مجدد اساتید بعد از بازنشستگی در دانشگاه گفت: متاسفانه در این مسیر یک سری خلاء های قانونی وجود دارد علاوه بر محدود کردن دانشگاه، اصلاح آن از حیطه اختیارات دانشگاه خارج است.
در ادامه دکتر فرهاد شهرام نیز گفت: الگوی من برای فعالیت در بیمارستان بزرگانی چون استاد دواچی، استاد بهادری، استاد خلوت و... هستند که با تمام توان در خدمت مجموعه هستند.
در پایان دکتر بیگ محمدی ضمن قدردانی از زحمات و خدمات دکتر شهرام در سالهای حضور در دانشگاه حکم بازنشستگی به همراه هدیه ای به رسم یادبود به ایشان اعطا کرد.

مینا  محمدی
تهیه کننده:

مینا محمدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *