محتوای خبری دانشکده پزشکی

مدیر دفتر توسعه دانشکده پزشکی خبرداد: 28 شهریور جشن روپوش سفید ویژه دانشجویان پزشکی ورودی 94 برگزار می شود

دکتر سیما از برگزاری جشن روپوش سفید در روز 28 شهریور ماه خبر داد و گفت: این جشن در حاشیه دوره گذر از پایه به بالین با حضور 300 دانشجوی ورودی ۹۴ به همراه دانشجویان بین الملل از ساعت ۱۱ تا ۱۳ در تالار ابن سینا برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی، دکتر علیرضا سیما مدیر دفتر توسعه آموزش دانشکده پزشکی گفت: جشن روپوش سفید در حاشیه دوره گذر از پایه به بالین با حضور 300 نفر از دانشجویان ورودی ۹۴ به همراه دانشجویان بین الملل  از ساعت ۱۱ الی ۱۳  در تالار ابن سینا برگزار می شود  و در این مراسم از برگزیدگان دانشجویی ورودی 94 نیز تقدیر خواهد شد.
 وی خاطرنشان کرد این اولین بار است که در پایان مراسم گذر از علوم پایه به بالین، جشن روپوش سفید برگزار می‌شود و اعضای هیئت رئیسه دانشکده پزشکی نیز با روپوش سفید در این مراسم حضور خواهند داشت و دانشجویان به صورت نمادین با به تن کردن روپوش سفید که منقش به آرم دانشگاه و آرم دانشکده پزشکی است دوره بالینی و حضور در بیمارستان را آغاز خواهند کرد و از روز شنبه 30 شهریور اولین روز دوره آموزش بالینی این گروه از دانشجویان آغاز خواهد شد. 
در طی این مراسم چند تن از اساتيد در خصوص رفتار و تعهد حرفه اي صحبت مي کنند و عکس يادگاري بر سر در اصلي دانشکده پزشکي حسن ختام اين مراسم خواهد بود.
'دوره گذر از پيش بالين به بالين' از سوي دانشکده پزشکي دانشگاه علوم پزشکي تهران، برای کمک به دانشجويان جهت يافتن پاسخ به اين سوالات و آماده سازي آنان براي ورود به دوره کارآموزي برگزار می شود.
توضیح این که با حمایت مالی معاونت آموزشی دانشگاه، تیتر آنتی بادی هپاتیت B برای کلیه دانشجویان ورودی 94 قبل از ورود به بیمارستان اندازه گیری شده و در صورت نیاز به تزریق واکسن به صورت فعال از طریق دفتر توسعه آموزش با ایشان جهت تزریق واکسن تماس خواهد گرفته شد. 
خبر: مینا محمدی
مینا  محمدی
تهیه کننده:

مینا محمدی