محتوای خبری دانشکده پزشکی

مراسم معارفه دانشجویان پزشکی ورودی بهمن 1401 ، با دفتر راهنمای تحصیلی برگزار شد

مراسم معارفه دانشجویان پزشکی ورودی بهمن 1401 ، با دفتر راهنمای تحصیلی و با حضور اساتید مشاور در تالار ابن سینا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پزشکی، این مراسم بعد از ظهر روز  دوشنبه اول اسفند با حضور دکتر پور حسن معاون دانشجویی و فرهنگی، دکتر خدیجه ادبی معاون آموزش پزشکی عمومی، دکتر فاطمه نبوی زاده مسئول دفتر راهنمای تحصیلی دانشکده پزشکی و جمعی از اساتید  مشاور دانشکده در تالار ابن‌سینا برگزار شد.
در ابتدا دکتر ادبی معاون آموزش پزشکی عمومی با بیان اینکه معاونت آموزشی همیشه در کنار و حمایت گر دانشجویان است گفت: اساتید دانشکده پزشکیی از جان و دل در خدمت دانشجویان هستند شما نیز احترام اساتید خود را نگه دارید.
دکتر مطهری نیا مدیر اموز فرهنگی دانشگاه و از اساتید مشاور دفتر راهنمای تحصیلی، دانشجویان را مایه اعتبار دانشگاه دانست و گفت: با توجه به طولانی بودن طول دوره تحصیل پزشکی، بهترین روزهای عمرتان را در دانشگاه و کنار بهترین دوستان و اساتید سپری خواهید کرد.
وی تصریح کرد: کنار خوب درس خواندن و تقویت جنبه های علمی، جنبه های شخصیتی خودتان را نیز تکمیل و تقویت کنید، ما در نیز در معاونت فرهنگی با فوق برنامه های فرهنگی درخدمت شما خواهیم بود.
 در ادامه دکتر پور حسن معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده پزشکی، گفت: همه افراد نیاز به منتور و راهنما دارند، دفتر منتورینگ سالهاست در دانشکده پزشکی راه اندازی شده است و شما نیز میتوانید از راهنمایی های آن برخوردار شوید، اساتید دانشکده نیز در کنار شما هستند. 
دکتر فاطمه نبوی زاده مسئول دفتر راهنمای تحصیلی گفت:  دفتر راهنمای تحصیلی زیر مجموعه معاونت آموزش پزشکی عمومی است و با هدف کمک به دانشجویان در تمام زمینه های آموزشی، پژوهشی، مشاوره و..‌ راه اندازی شده است و 15 نفر استاد راهنما دارید، شما باید مطالبه گر باشید و قصور و مشکلات را به گوش مسئولین برسانید.
وی خطاب به دانشجویان گفت: در هر قدمی که در دانشکده پزشکی برمی‌دارید خداوند را شاکر باشید، این دانشگاه ارزوی خیلی از دانشجویان کشور است، شما بهترین دانشجویان کشور هستید و باید بهترین پزشکان نیز باشید.
 در ادامه اساتید مشاور صحبت های کوتاهی در خصوص روند و نحوه  فعالیت اساتید مشاور بیان کردند و در پایان دانشجویان از نزدیک با استاد مشاور خود که از پیش دسته بندی شده بود، صحبت کردند.
مینا  محمدی
تهیه کننده:

مینا محمدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *