محتوای خبری دانشکده پزشکی

پیام تبریک رئیس دانشکده پزشکی به مناسبت آغاز سال تحصیلی

دکتر بیگ محمدی رئیس دانشکده پزشکی در پیامی آغاز سال تحصیلی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشکده پزشکی متن پیام به این شرح است:
به دانش گرای و بدو شو بلند
چو خواهی که از بد نیابی گزند
دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران مهد آموزش پزشکی ایران، به مدد اساتید دلسوز و حضور دانشجویان نخبه سالهاست چون نگینی درخشان بر تارک این خاک پر گوهر می درخشد.
محموعه دانشکده پزشکی با تکیه بر دانش، اصالت و اعتبار خود تا کنون موفق به تربیت هزاران دانشجوی پزشکی شده است که بسیاری سردمدار و پیشرو در حیطه رشته تخصصی خود بوده اند، برخی از یک سو در کسوت حکیم و چونان طبیب دوار در پی درمان و تسکین آلام بیماران بوده و از سویی چون چراغ راه و مشعل هدایت برای دانشجویان و اساتید جوان هستند.
اخلاق مداری و تاکید بر رعایت رفتار و اخلاق حرفه ای جز جدا ناپذیر اموزش در دانشکده پزشکی دانشگاه تهران است.
مجموعه دانشکده پزشکی با پشتوانه غنی و قوی حکیمان و دانشمندان از جندی شاپور تا دارالفنون، مفتخر به پذیرش و جذب نخبه ترین فرزندان این آب و خاک است، که آینده سازان فردا و امید ایران اسلامیمان هستند.
امسال پس از دو سال وقفه به علت پاندمی کرونا و آموزش مجازی، خوشبختانه به مدد الهی و ایثار و جانفشانی کادر درمان و فروکش کردن تقریبی کرونا، بی‌صبرانه مشتاق حضور دانشجویان در سر کلاس های درس هستیم ، با بزرگداشت یاد خاطره شهدای دفاع مقدس، شهدای دانشجو و شهدای مدافع سلامت، مقدم دانشجویان عزیز بویژه نو دانشجویان را به دانشکده پزشکی گرامی میداریم.
همزمانی ماه ربیع الاول و ماه مهر و آغاز سال تحصیلی را به فال نیک میگیریم و امیدواریم شاهد رشد و شکوفایی علمی ایران عزیزمان باشیم و هر روز با همدلی و همکاری استاد و دانشجو در کنار همدیگر، یک گام رو به جلو برای آبادانی ایران سرافراز برداریم. 
رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
مینا  محمدی
تهیه کننده:

مینا محمدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *