محتوای خبری دانشکده پزشکی

پیام تسلیت دکتر نفیسی در پی درگذشت زنده یاد دکتر اصغر آقامحمدی

دکتر شهریار نفیسی، رئیس دانشکده پزشکی تهران، دکتر اصغر آقا محمدی استاد فرهیخته ایمونولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پزشکی، دکتر شهریار نفیسی، رئیس دانشکده پزشکی تهران، درگذشت دکتر اصغر آقا محمدی استاد فرهیخته ایمونولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران را تسلیت گفت.
متن پیام به شرح ذیل است: 
در این روزهای همه‌گیری کرونا، اندوه و غم جانکاه شهادت تعدادی از همکاران عزیز مدافع سلامت بر سینه‌هایمان سنگینی می کند. 
  اینبار خبر شهادت استاد فقید و گرانمایه زنده یاد دکتر اصغر آقا محمدی از اساتید مجرب و با سابقه ایمونولوژی بالینی دانشگاه علوم پرشکی تهران؛ که در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست، موجب تأثر و تألم شدید قلبی بنده و سایر همکاران حوزه سلامت گردید.
بی شک فقدان کسانی همچون دکتر آقا محمدی که عمر با برکت خود را مخلصانه و موثر در صحنه های مختلف خدمت رسانی و پژوهشی صرف می کنند و با تخصص خود می توانند جان بسیاری از انسانها را نجات دهند بسیار باعث تاسف بوده و یقینا" تمامی تلاش‌های ایشان در زمره صدقات جاریه ثبت خواهد شد.
اینجانب با قلبی سرشار از اندوه، شهادت این عزیز سفر کرده را به خانواده داغدار وی و جامعه بزرگ پزشکی تسلیت عرض نموده  و آرزوی مغفرت و رحمت الهی برای مرحوم و برای خانواده محترم و همکاران ایشان صبر و اجر آرزومندم.
دکتر شهریار نفیسی 
رئیس دانشکده پزشکی

کلمات کلیدی
مینا  محمدی
تهیه کننده:

مینا محمدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *