محتوای خبری دانشکده پزشکی

پیام تسلیت رئیس دانشکده پزشکی در پی درگذشت استاد بهادری

در ماه میهمانی خدا و در آستانه شهادت امیرمؤمنان بزرگ مرد علم، اخلاق و دیانت، استاد مسلم بهادری، چشم از جهان تیره فرو بست و به روشنای ملکوت پیوست.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پزشکی، دکتر محمد تقی بیگ محمدی رئیس دانشکده پزشکی درپیامی درگذشت استاد وارسته، دکتر مسلم بهادری را به جامعه دانشگاهی و پزشکی کشور تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

️انا لله و انا الیه راجعون

مرگ چنین خواجه نه کاری است خرد...

در ماه میهمانی خدا و در آستانه شهادت امیر مؤمنان بزرگ مرد علم، اخلاق و دیانت، استاد مسلم بهادری همو که به زیور علم و عمل و گوهر درایت آراسته بود، چشم از جهان تیره فرو بست و به روشنای ملکوت پیوست.

استاد گنج زری بود در این خاکدان، دریغا که اکنون ما مانده ایم و جای خالی آن درخت سایه گستر، که دیگر نیست تا به قامت استوارش تکیه کنیم و از  سایه ی عظمت و دانشش بهره گیریم.

با درگذشت او نه تنها دانشگاه علوم پزشکی تهران بلکه جامعه پزشکی استادی گرانمایه که چونان پدری دلسوز و راهنمایی شفیق بود را از دست داد، اما شاگردانی که در مکتب او تلمذ کردند و اقدامات ماندگار ایشان چه در دانشگاه و چه در فرهنگستان علوم پزشکی چون صدقه جاریه در پهنه گیتی جاری خواهد بود.

️فقدان این استاد گرانمایه را به خانواده محترم ایشان، اساتید، دانشجویان و دانشگاهیان گرامی و جامعه علمی و  پزشکی کشور تسلیت عرض نموده، از خداوند منان برای آن استاد فقید، غفران، رحمت واسعه الهی و همنشینی با مولای متقیان و برای خانواده گرامی آن مرحوم صبر و اجر مسئلت می نمایم.

روان پاکش شاد، و رحمت و رضوان خدا بر او باد که الگوی علم و اخلاق بود. نام و یاد شان مانا و ماندگار باد.

دکتر محمد تقی بیگ محمدی

رئیس دانشکده پزشکی

مینا  محمدی
تهیه کننده:

مینا محمدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *