مجموعه محتوای خبری ریاست دانشگاه

 

قدردانی از خدمات ارزشمند دکتر پروین پاسالار و انتصاب او به عنوان مشاور رئیس دانشگاه در امور استعدادهای درخشان

انتصاب دکتر بهادر مکّی آبادی به سمت رئیس مرکز استعدادهای درخشان دانشگاه و سرپرست مرکز پژوهش های علمی دانشجویان

دکتر حسین قناعتی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در حکمی دکتر بهادر مکّی آبادی را به سمت رئیس مرکز استعدادهای درخشان دانشگاه و سرپرست مرکز پژوهش های علمی دانشجویان و دکتر پروین پاسالار، رئیس پیشین این مرکز را به سمت مشاور خود در امور استعدادهای درخشان دانشگاه منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در متن این حکم آمده است:

جناب آقای دکتر بهادر مکّی آبادی
دانشیار محترم دانشگاه
با سلام واحترام
دانشگاه علوم پزشکی تهران، به عنوان دانشگاه مادر و نماد آموزش عالی کشور، هرساله میزبان جمعی از نخبه ترین و مستعدترین جوانان این مرز و بوم بوده و بیش از هشتاد درصد نفرات نخست کنکور سراسری، رتبه های برتر آزمون های دستیاری پزشکی و مدال آوران المپیادهای علمی، این دانشگاه را به عنوان اولین گزینه محل تحصیل خود انتخاب می کنند. بر همین اساس توجه به ایشان و تلاش جهت کمک به شکوفایی استعدادها و توانمندی های این گروه، می تواند در اعتلای نظام سلامت کشور و ترسیم آینده ای درخشان برای دانشگاه، بسیار اثربخش باشد.
با عنایت به سوابق علمی، تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس مرکز استعدادهای درخشان دانشگاه و سرپرست مرکز پژوهش های علمی دانشجویان منصوب می شوید تا دانشگاه را در انجام این رسالت خطیر یاری فرمایید.
 انتظار می‌رود ضمن تعامل با معاونت های دانشگاه، به ویژه معاونین محترم تحقیقات و فناوری، آموزشی و دانشجویی فرهنگی و همچنین همکاری با دانشکده ها، در گسترش و ارتقاء برنامه های راهبردی و فعالیتهای آموزشی و پژوهشی دانشگاه کوشا باشید.
از خداوند متعال توفیق جنابعالی را در انجام وظایف محوله خواهانم.‌
دکتر حسین قناعتی
رئیس دانشگاه

در متن نامه قدردانی آمده است:

سرکارخانم دکتر پروین پاسالار
استاد محترم دانشگاه
با سلام و احترام
اداء دین به سازمانی مانند دانشگاه علوم پزشکی تهران که با سابقه طولانی و درخشان خود دارای جایگاهی ممتاز در کشور است، برای اعضای هیأت علمی دانشگاه ما نعمتی بزرگ و فرصتی مغتنم است و می‌تواند منشأ برکات بسیار باشد.
 نظر به تعهد، سوابق ارزشـمند علـمی، تجـربیات اجـرایی و با توجه به ابعاد شخـصیتی سرکارعالی، بدین وسیله به عنوان مشاور اینجانب در امور استعدادهای درخشان دانشگاه منصوب می شوید تا با تکیه بر تجارب بالا و ارزنده مدیریتی خود انجام وظیفه نمائید.
 امیدوارم با استعانت از درگاه باری‌تعالی و عنایات حضرت ولی‌عصر (ع) در انجام امور محوله، موفق باشید.
دکتر حسین قناعتی
رئیس دانشگاه

 

مهدی  گلپایگانی
تهیه کننده:

مهدی گلپایگانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *