مجموعه محتوای خبری ریاست دانشگاه

 

انتصاب دکتر رضا شروین بدو به سمت سرپرست مرکز طبی کودکان 2 (حکیم)

دکتر حسین قناعتی، رئیس دانشگاه در حکمی دکتر رضا شروین بدو را با حفظ سمت به عنوان سرپرست مرکز طبی کودکان 2 (حکیم) منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در متن این حکم آمده است:

جناب آقای دکتر رضا شروین بدو
دانشیار محترم دانشگاه
با سلام و احترام
بیمارستان ها از جمله مراکز اصلی آموزش، پژوهش و ارائه خدمات درمانی در دانشگاه هستند و ارتقاء سطح آنها نه تنها در ایجاد رضایتمندی مراجعین نیازمند تاثیری چشمگیر دارد، بلکه موجب شکوفایی در عرصه آموزش و پژوهش های بالینی است.
 اکنون که با همت ستودنی و قابل تقدیر خیّرین محترم و مساعدت های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیمارستان مرکز طبی 2 (حکیم) در مراحل پایانی آماده سازی و در آستانه بهره برداری و افتتاح است، ضروری است تا با سرعت و دقت بیشتر نسبت به تکمیل این طرح خداپسندانه اقدام نمود تا در اولین فرصت، خدمت رسانی به ملت شریف ایران به ویژه مردم عزیز ساکن در مناطق محروم جنوب تهران آغاز شود.
نظر به تعهد، سوابق و تجارب ارزشمند اجرایی و مدیریتی جنابعالی و با توجه به تصمیم شورای راهبردی و بهره­ برداری این بیمارستان، بدین وسیله با حفظ سمت و همه وظایف به عنوان سرپرست مرکز طبی کودکان 2 (حکیم) منصوب می شوید.
امید می‌رود با بهره‌گیری از نهایت توان، تجارب و درایت خود و با جلب مشارکت اساتید گرانقدر و پیش‌کسوت و اعضای محترم هیأت علمی، کارکنان دلسوز درمانی و اداری گامی بلند در راه اندازی همراه با ارتقاء کیفیت و توسعه خدمات آموزشی، پژوهشی و درمانی این بیمارستان جدیدالاحداث، برداشته شود.

بدون تردید تمام عوامل ذیربط در دانشگاه، به ویژه معاونت های درمان، توسعه مدیریت و منابع، غذا و دارو، بهداشت و دانشکده پزشکی، شما را در دستیابی به این هدف یاری خواهند کرد.
امیدوارم با استعانت از درگاه باری‌تعالی و عنایات حضرت ولی‌عصر (عج) در انجام وظایف محوله چنانچه مورد رضای اوست، موفق باشید.
دکتر حسین قناعتی
رئیس دانشگاه

 

مهدی  گلپایگانی
تهیه کننده:

مهدی گلپایگانی

3 نظر برای این مقاله وجود دارد

جواد رفیع نژاد
00/11/11 - 08:33

ضمن عرض ادب و احترام و تبریک دوجانبه به دکتر قناعتی به پاس این حسن انتخاب و دکتر بدو عزیز که یکی از شایسته ترین های دانشگاه در مرتبه علم و عمل، اخلاق و مدیریت هستند.خدا قوت با سپاس دکتر رفیع نژاد نماینده صنفی اساتید

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
دكتر غلامرضا پورمند
00/11/12 - 12:05

برادر بزرگوار جناب آقای دکتر بدو سلام علیکم: انتصاب جنابعالی به سمت سرپرستی مرکز طبی کودکان2 ( حکیم) موجب مسرت خاطر اینجانبان و همکاران عزیز گردید. رجاء واثق دارم آن برادر عزیز با تلاش مضاعف همت عالمانه و حکیمانه به خدمات ارزشمند خود ادامه خواهند داد. بی توقع تلاش و خدمت کردن موهبتی الهی است که هرشخصی اقبال آنرا ندارد.

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
علی اکبر رهنما

علی اکبر رهنما

00/11/12 - 18:23

ضمن عرض ادب واحترام به دکتر قناعتی عزیز و دکتر شروین امیدوارم باری از مشکلات مردم جنوب شهر برداشته شود چرا که مردم جنوب تهران از امکانات کمتری بهره میبرند خداوند متعال به شما و تمامی کسانی که باعث این اتفاق خجسته خواهند شد آرامشی بی منتها عنایت فرماید.

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *