مجموعه محتوای خبری ریاست دانشگاه

 

انتصاب دکتر مصطفی محقق به‌عنوان مشاور رییس دانشگاه در حوزه دانشجویی فرهنگی

دکتر علی جعفریان، رییس دانشگاه در ابلاغی دکتر مصطفی محقق، رییس بیمارستان یاس را به‌عنوان مشاور خود در حوزه دانشجویی فرهنگی منصوب کرد.

متن این ابلاغ به شرح زیر است:

جناب آقاي دکتر مصطفي محقق
رئيس محترم بيمارستان ياس

با سلام و احترام
 مشاركت دلسوزانه و متعهدانه دانشگاهيان در امور اجرايي دانشگاه يكي از دلايل اصلي موفقيت در مسير اهداف سازماني در اين مجموعه ارزشمند است.
 خدمات ارزنده و تلاش‌هاي بي‌وقفه شما در طول بيش از يك دهه خدمت در مسئوليت معاونت دانشجويي فرهنگي دانشگاه منشاء برکات فراوان بوده است که از آن جمله مي‌توان به گسترش فضاهاي ورزشي در سطح دانشگاه، بهبود شرايط رفاهي دانشجويان بخصوص در خوابگاه‌ها، حمايت از فعاليت‌هاي قانوني تشکل‌هاي دانشجويي و راه‌اندازي و برگزاري موفق سه دوره پياپي جشنواره دانشجويي ابن‌سينا به‌عنوان يک گام مهم در ايجاد فضاي شاداب و فعال دانشجويي اشاره نمود.
 اكنون كه مسئوليت رياست بيمارستان ياس را به عهده گرفته‌ايد، ضمن تشكر از تلاش‌هاي ارزنده شما در دوران تصدي معاونت دانشجويي فرهنگي دانشگاه نظر به سوابق و تجربيات ارزشمند قبلي، جنابعالي را به‌عنوان مشاور رئيس دانشگاه در حوزه دانشجويي فرهنگي منصوب مي‌نمايم.
 انتظار مي‌رود ضمن حضور در جلسات هیئت‌رئیسه و شوراي دانشگاه با استفاده از تجربيات گذشته و همفكري با مديران محترم دانشگاه در حوزه‌هاي مرتبط، در پردازش ايده‌ها و ارائه راهكارهاي اجرايي مشاركت فرمائيد.
 اميدوارم با استعانت از درگاه باري‌تعالي و عنايات حضرت ولي‌عصر عليه‌السلام در انجام امور محوله چنانچه مورد رضاي اوست، موفق باشيد.
دكتر علي جعفريان
رئيس دانشگاه

کلمات کلیدی
مهدی  گلپایگانی
تهیه کننده:

مهدی گلپایگانی

1 نظر برای این مقاله وجود دارد

رفیع نژاد

رفیع نژاد

78/10/11 - 00:00

با سلام دکتر محقق بحق یکی از نیروهای کارامد و بی مدعای دانشگاه بوده که در طول یک دهه فعالیت در تصدی معاونت دانشجویی فرهنگی بدور از هر گونه حاشیه وظیفه خود را به نحو مطلوب به انجام رسانده اند انشالله در وظیفه جدید خود نیز موفق باشند برای ایشان و همه مسئولین خدوم این مرز و بوم ارزوی موفقیت می نمایم. رفیع نژاد

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *