مجموعه محتوای خبری ریاست دانشگاه

 

بازدید سرزده رئیس دانشگاه از مجتمع خوابگاه های کوی دختران و پسران دانشگاه

دکتر کریمی رییس دانشگاه به همراه دکتر حلب چی معاون دانشجویی فرهنگی، دکتر پارساپور مدیر روابط عمومی و مدیر دفتر ریاست دانشگاه و جمعی از مسئولان معاونت دانشجویی از مجتمع خوابگاه های کوی دختران و پسران دانشگاه علوم پزشکی تهران بازدید کردند.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی، رئیس دانشگاه ساعت 19 سه شنبه 7 آذرماه 96  با حضور در مجتمع خوابگاههای کوی دانشگاه از تعدادی از خوابگاههای دخترانه و پسرانه بازدید و دقایقی با دانشجویان به گفت و گوی صمیمی پرداختند.
دکتر کریمی هدف از این بازدید را رسیدگی به وضعیت اسکان دانشجویان خوابگاهی و یادآوری خاطرات 43 سال پیش که در زمان دانشجویی در تعدادی از اتاق های خوابگاه بوستان 3 و 4 سکونت داشت، بیان کرد.
وی افزود: سعی خواهیم کرد با حضور در خوابگاهها و فضاهای دانشجویی از نزدیک با درخواست های دانشجویان بیشتر آشنا شویم و وضعیت فعلی رفاهی و فرهنگی دانشجویان را بررسی کنیم.
در این بازدید دکتر کریمی با همراهی معاون دانشجویی از وضعیت سالن مطالعه مرکزی پسران، محل توزیع غذا در بخش پسران، درمانگاه کوی و همچنین از خوابگاههای بوستان های 3 و 4 پسران و گلستان 1 دخترانه بازدید داشتند و دقایقی با دانشجویان به گفت و گوی صمیمی پرداختند.
توضیح اینکه رئیس دانشگاه با حضور در مجموعه ورزشی شهید فتحی و بازدید از  این مجموعه ورزشی که در بخش خوابگاه کوی دانشگاه قرار دارد، با مربی و اعضای تیم فوتسال دانشجویان دانشگاه که تمرین داشتند، آشنا شد و ضمن گفت و گو با آنها  موفقیت در عرصه های مختلف را برایشان آرزو کرد.
دکتر کریمی در این دیدار پرداختن به امر ورزش و هزینه در این بخش را بسیار موثر دانست و از معاون دانشجویی دانشگاه خواست در این حوزه تمهیدات لازم را به عمل آورد.
خبر: علی محمدی فیض آباد
عکس: سید میثم عطری

تهیه کننده:

2 نظر برای این مقاله وجود دارد

78/10/11 - 00:00

بهتر بود از آشپزخانه هم بازدید انجام می شد.

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
یک دانشجوی دختر

یک دانشجوی دختر

78/10/11 - 00:00

با سلام و با تشکر از جناب آقای دکتر کریمی، خواهشمندم چنانچه امکان دارد از خوابگاه های دخترانه و پسرانه ی مقطع دکتری هم دیدن فرمایید. چون برای دانشجویان دکتری متاسفانه خوابگاه خودگردان در نظر گرفته شده که ظرفیت اتاق ها اکثرا 6 نفره و 8 نفره است!! مثلا از خوابگاه حافظیه(بالاتر از میدان ولیعصر) دیدن فرمایید که تعداد محدودی حمام دارد سقف حمام ها کپک زده و قطرات آب از سقف میچکد و لامپ ها هم گاها بدون محافظ(خطر برق گرفتگی) در حمام ها نصب شده. دیگر خودتان بخوانید مابقی ماجرا را .....

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *