مجموعه محتوای خبری ریاست دانشگاه

 

بازدید معاونان وزیر بهداشت به همراه دکتر کریمی رئیس دانشگاه و دکتر بیگلر معاون توسعه از بیمارستان شریعتی

دکتر ایازی معاون اجتماعی و دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت به همراه دکتر کریمی رئیس دانشگاه و دکتر بیگلر معاون توسعه مديريت و برنامه‌ریزی دانشگاه از برخی پروژه‌های بیمارستان شریعتی بازدید کردند.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شریعتی، در برنامه این بازدید که پنج‌شنبه هفتم دی‌ماه 96 انجام شد، دکتر ایازی معاون اجتماعی وزیر بهداشت و دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، سمانه زمانی مدیرکل سلامت شهرداری تهران و چند تن از اعضای مجمع خیرین سلامت به همراه دکتر کریمی رئیس دانشگاه و دکتر بیگلر معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی دانشگاه حضور داشتند. همچنین دکتر علی عسگری معاون درمان بیمارستان شریعتی، دکتر رحمانی مدیر این مرکز، دکتر جعفری مدیر درمان و دکتر پور غریب رئیس واحد تحقیق و توسعه بیمارستان شریعتی بازدیدکنندگان را همراهی کردند.
همچنین دربخشی این بازدید که از برخی پروژه‌های بیمارستان انجام شد، دکتر ایازی، دکتر جان بابایی، دکتر کریمی، دکتر بیگلر و دیگر همراهان با دکتر قوام زاده رئیس مرکز تحقیقات خون و هماتولوژی بیمارستان شریعتی دیدار کردند.
در این دیدار دکتر قوام زاده با اشاره به فعالیت‌های مرکز خون و هماتولوژی گفت: بسیاری از مراجعه‌کنندگان به بیمارستان شریعتی بیماران مرکز خون و هماتولوژی هستند و نیاز به یک انستیتو جامع وجود دارد. در این دیدار دکتر ایازی بر تأمین اولویت‌ها و توسعه‌ها در بیمارستان شریعتی دو تأکید کرد و درباره کاربری ساختمان کنار اورژانس گفت: لازم است بر اساس اولویت‌هایی که لازم است پیش‌بینی‌ها انجام شود.
دکتر جان بابایی نیز وجود یک مرکز جامع برای شیمی‌درمانی، رادیوتراپی و دیگر خدمات برای بیماران خون و انکولوژی در دانشگاه علوم پزشکی تهران را لازم دانست و منابع حوزه خیرین سلامت را در این زمینه مؤثر دانست. همچنین در این نشست بر تدوین طرح جامعی برای بیمارستان شریعتی تأکید شد.


خبر: معصومی فرد
عکس: ولی الهی

 فرانک  معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد