مجموعه محتوای خبری ریاست دانشگاه

 

بازدید نوروزی دکتر کریمی از مرکز طبی کودکان-قطب علمی طب کودکان کشور

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در اولین روز بهار 1400 از بیمارستان مرکز طبی کودکان دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، در نخستین روز بهار 1400 دکتر عباسعلی کریمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران به همراه دکتر ماشاء‌اله ترابی رئیس روابط عمومی دانشگاه، دکتر علامه معاون درمان دانشگاه و هیئت همراه از بیمارستان مرکز طبی کودکان و بخش اورژانس سرپایی و بستری بازدید کرد.
در این بازدید دکتر کریمی، ضمن تبریک سال نو به تمامی همکاران و آرزوی سلامتی و سالی نیک برای آنها، از خدمت رسانی بی وقفه به کودکان بیمار در این ایام، قدردانی کرد. 
همچنین در ادامه، از بیماران بستری در بخش اورژانس عیادت کرد و ضمن دیدار با اساتید،دستیاران و اینترن ها در جریان روند درمان بیماران آنها قرار گرفت.
دیدار و گفتگو با برخی از اعضای هیئت علمی حاضر در بیمارستان، بخش دیگری از بازدید نوروزی رئیس دانشگاه بود.
در این بازدید دکتر کریمی ضمن قدردانی از حضور تمامی کارکنان بیمارستان، روحیه خوب همکاران برای خدمت رسانی بهینه به بیماران در ایام نوروز را، از داشته‌های اصلی نظام سلامت دانست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، پشتوانه مرکز طبی کودکان را داشتن اساتید بزرگی  دانست که سینه‌ به ‌سینه این تجربه، ارزش و اهمیت را به نسل‌های بعدی منتقل کردند.
این بازدید با گرفتن عکس یادگاری در محوطه بیمارستان و گفتگو در خصوص روند تکمیل ساختمان کلینیک ویژه و توسعه بخش اورژانس به پایان رسید.

کلمات کلیدی
لیلا  یوسفی
تهیه کننده:

لیلا یوسفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *