مجموعه محتوای خبری ریاست دانشگاه

 

بازدید نوروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

دکتر عباسعلی کریمی رئیس دانشگاه از مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در اولین روز نوروز 1400 بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، در اولین روز بهار سال ۱۴۰۰، دکتر کریمی رئیس دانشگاه با همراهی دکتر خسرو صادق نیت رئیس مجتمع، از اورژانس و بخش‌های درمانی این مرکز بازدید و ضمن تبریک سال جدید از زحمات کارکنان در ایام تعطیلات قدردانی کرد.

 دکتر کریمی با قدردانی از فعالیت کارکنان درمانی در سالی که گذشت گفت: شخصاً به‌عنوان مسئول دانشگاه دست تک‌تک این عزیزان را به گرمی می‌فشارم. مطمئناً در ارگان‌های دیگر نیز هستند افرادی که خدمت‌رسانی کنند اما کارکنان این مجتمع در تمام حوادث و زمان‌های مختلف باافتخار به همه مراجعین خدمت می‌کنند.

باعث افتخار من است چون خودم سال‌های طولانی در بیمارستان بودم و لذا احساس کارکنان را درک می‌کنم ازاین‌رو وظیفه خود دانستم که از آن‌ها قدردانی کنم. جا دارد از تمام تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان خدوم و زحمت‌کش مجتمع در دوران کرونا تشکر کنم.

 در این بازدید دکتر دهقان معاون درمان، معصومی معاون پشتیبانی مجتمع، دکتر گنجعلی خان مدیر درمان، مرادی دلیر مشاور اجرایی ریاست، آریاملو سرپرست مدیریت پرستاری، رضا نژاد رئیس حراست، حمامیان مسئول حفاظت فیزیکی و جمعی دیگر از مسئولان مجتمع حضور داشتند.

 

شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *