مجموعه محتوای خبری ریاست دانشگاه

 

بازدید وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه از اورژانس بیمارستان فارابی در شب چهارشنبه سوری

دکتر نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در بیمارستان فارابی از نزدیک شاهد خدمات رسانی به مصدومان شب چهارشنبه آخرسال 97 بود.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی بیمارستان فارابی، دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه دکتر عباسعلی کریمی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران و جمعی از معاونان و مسئولان در شب چهارشنبه آخر سال 97 از نزدیک شاهد خدمات رسانی کارکنان بیمارستان فارابی به مصدومان این شب بودند.
دکتر نمکی در این بازدید که از درمانگاه اورژانس بیمارستان فارابی صورت گرفت از نحوه خدمات رسانی به مصدومان چهارشنبه آخرسال ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: ما امروز به این محل مراجعه کرده ایم تا ضمن بررسی آمادگی بیمارستان فارابی برای ارائه خدمت به مصدومان حوادث چهارشنبه سوری به همکارانمان خسته نباشید عرض کنیم و حادثه دیدگان این شب را از نزدیک ملاقات کنیم.
وی در ادامه با ابراز تاسف از حوادث رخ داده در شب چهارشنبه آخر هر سال، گفت: متاسفانه مدتی است که این مراسم برای جامعه ما تبدیل به یک ناهنجاری فرهنگی شده است و همه ساله شاهد آن هستیم که تعدادی از هموطنان عزیز به خصوص کودکان که آگاهی مناسبی از خطرات مواد محترقه ندارند دچار آسیب دیدگی شده و به مراکز درمانی مراجعه می کنند.
دکتر نمکی همچنین به کاهش مراجعه کنندگان به مراکز درمانی در چهارشنبه سوری سال 97 اشاره نمود و افزود: آمار نشان می دهد تعداد مراجعه کنندگان به بیمارستان ها  تا به این لحظه کاهش مناسبی پیدا کرده است و مراکز درمانی در شب چهارشنبه سوری در آماده باش کامل هستند. وی در پایان به اشاره به فرا رسیدن سال نو و آمادگی کامل مراکز درمانی برای خدمات رسانی در ایام تعطیلات نوروز اظهار داشت: برای ایام نوروز تمهیدات خوبی برای خدمت رسانی به مردم در نظر گرفته شده و پایگاه های اورژانس شهری و جاده ای آماده خدمت رسانی به مردم کشورمان هستند.
خبر: قاضی میرسعید
عکس: حدادپور
 
معصومه  عزيزي
تهیه کننده:

معصومه عزيزي