مجموعه محتوای خبری ریاست دانشگاه

 

با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران بزرگ‌ترین گردهمایی بسیجیان دانشگاه برگزار شد

به همت بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران و مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) و به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مراسمی در مسجد مجتمع برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، با حضور دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه، دکتر محمدتقی بیک محمدی رئیس دانشکده پزشکی و مسئول کانون بسیج جامعه ‍‍‍‍‍پزشکی و اساتید مجتمع، دکتر علی دهقان رئیس مجتمع، معاونین، مسئولان و جمعی از بسیجیان دانشگاه علوم پزشکی تهران چهارشنبه 3 آذر 1400 مراسمی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در مسجد المهدی مجتمع برگزار شد.

در این مراسم، دکتر قناعتی رئیس دانشگاه با اشاره به مفهوم واقعی بسیج در چهل‌ساله دوم انقلاب گفت: ما باید در جامعه آماده‌باشیم به‌عنوان پیشرو و فردی که بخواهد ازخودگذشتگی و ایثار برای جامعه انجام دهد.
 باید کمک کنیم به برنامه‌های خدمت به مردم و بهینه‌سازی خدمت‌رسانی و بهینه‌سازی ساختارها و کسی نامهربانی از ما در دانشگاه نبیند، کسی پشت در بیمارستان نماند.
وی با اشاره به برنامه‌های بسیج در چهل‌ساله دوم انقلاب گفت: برنامه‌ریزی، داشتن حرکت درست، کمک به اصلاح اخلاقی جامعه با برنامه‌های مشخص علمی، دوری از برخوردهای شخصی ازجمله برنامه‌هایی است که باید انجام داد.
وی افزود: ما به طرفی می‌رویم که تمدن مدرن اسلامی را ایجاد کنیم و باید ارزش‌های الهی و اسلامی که والاترین ارزش‌هایی است که بشریت به آن دسترسی دارد شامل اخلاق، انسانیت، دوری از بی‌عدالتی، تلاش برای زداییدن فساد ایجاد شود.

 بسیج باید پیشرو این حرکت‌ها باشد
دکتر بیک محمدی رئیس دانشکده پزشکی و مسئول کانون بسیج جامعه ‍‍‍‍‍پزشکی و اساتید مجتمع با اشاره به نقش و جایگاه بسیج گفت: بسیج جزو نهادهای اولیه انقلاب اسلامی بود و برخلاف خیلی از نهادهای دیگر که تغییر پیدا کرد ولی بسیج ثابت‌ترین نهادی بود که باقی ماند و درواقع سالم‌ترین نهاد بعد از انقلاب اسلامی که نقش خود را به‌صورت کامل ایفاد کرد.
دکتر دهقان رئیس مجتمع ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: هفته بسیج را به همه همکاران در حوزه دانشگاه به‌ویژه در مجتمع تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم که خداوند به همه ما این توفیق را دهد که بتوانیم بسیجی وار فکر، حرکت و عمل کنیم و تنها چیزی که برای ما مهم باشد مردم و رضای خداوند باشد.
 در پایان مراسم از 22 نفر از بسیجیان فعال مجتمع با اهدای لوح و هدیه، تقدیر به عمل آمد.

شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *