مجموعه محتوای خبری ریاست دانشگاه

 

با حضور رییس دانشگاه جلسه هیئت‌داوران دهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری برگزار شد

در جلسه هیئت‌داوران دهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری، پس از بررسی 24 فرآیند در 6 حیطه مختلف، 12 فرآیند به‌عنوان فرآیند برگزیده دانشگاهی انتخاب شدند.

گالری عکس
در این جلسه که بعدازظهر سه‌شنبه 5 بهمن 95 در سالن شورای دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد، هیئت‌داوران فرآیندهای 6 حیطه، تدوین و بازنگری برنامه‌های آموزشی، یاددهی و یادگیری، مدیریت و رهبری آموزش، ارزشیابی آموزشی، فرآیند و تولید محصولات آموزشی و یادگیری الکترونیکی را به‌طور جداگانه موردبررسی و رای گیری نهایی قرار دادند.
در حاشیه این نشست، دکتر میرزازاده مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش با اشاره به نحوه داوری فرآیندهای آموزشی گفت: امسال 55 فرآیند در جشنواره نام‌نویسی کردند و از حدود یک ماه پیش مراحل داوری آغاز شده است.
وی افزود: ابتدا فرایندها مورد داوری غیرحضوری قرار گرفتند. سپس به‌منظور کارشناسی دقیق‌تر، کمیته‌های تخصصی تشکیل و جلسه عمومی کمیته‌های تخصصی برگزار شد و در نهایت 24 فرآیند برای تصمیم‌گیری نهایی به جلسه نهایی هیئت‌داوران، راه یافتند.
دکتر میرزازاده با اشاره به تدوین شیوه‌نامه اجرایی جشنواره دانشگاهی شهید مطهری برای نخستین بار گفت: پیش‌ازاین انتخاب فرآیندها براساس آیین‌نامه کلی که از سوی وزارت بهداشت ابلاغ شده بود صورت می‌گرفت اما امسال شیوه‌نامه‌ای را با در نظر گرفتن جزئیات طراحی کردیم که پس از تصویب در شورای آموزشی دانشگاه به مرحله اجرا درآمد.
مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش، با بیان اینکه در جشنواره دانشگاهی شهید مطهری حداکثر از 12 فرآیند قدردانی می‌شود افزود: از بین فرآیندهای برگزیده دانشگاهی، 6 فرآیند به جشنواره کشوری شهید مطهری معرفی و در این رقابت به دلیل سقفی که در نظر گرفته شده است حداکثر سه فرآیند از دانشگاه علوم پزشکی تهران انتخاب می‌شوند.
وی با اشاره به تغییر جشنواره امسال نسبت به دوره‌های قبل گفت: بر اساس آیین‌نامه ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امسال حیطه مشاوره و راهنمایی در محورهای دیگر جشنواره ادغام شد و به‌جای آن حیطه یادگیری الکترونیکی قرار گرفت.
دکتر میرزازاده زمان برگزاری جشنواره شهید مطهری را همزمان با هفته آموزش در اردیبهشت ماه سال 96 بیان کرد و با اشاره به جوایز جشنواره گفت: لوح تقدیر به مجریان و همکاران فرآیندها، 35 میلیون ریال کمک هزینه شرکت در همایش و کارگاه‌های خارجی به نماینده مجریان فرآیندهای برتر دانشگاهی و پایه تشویقی به نماینده مجریان فرآیندهای مطلوب کشوری اعطا می‌شود.
توضیح اینکه، جشنواره آموزشی شهید مطهری به‌منظور تجلیل از اساتید عرصه آموزش پزشکی و شناسایی و معرفی فرآیندهای جدیدی که منجر به ارتقای آموزش پزشکی شدند هرساله به‌صورت دانشگاهی و کشوری برگزار می‌شود.
خبرنگار: سمیرا کرمی
عکس: میثم عطری

سمیرا  کرمی
تهیه کننده:

سمیرا کرمی

1 نظر برای این مقاله وجود دارد

78/10/11 - 00:00

کاش شخص اقای دکتر جعفریان تو جشنواره ها ورود میکردند و کاندیداهای برگزیده رو در جشنواره های مختلف دانشگاه یک مروری میکردند که جقد خداییش استخقاق داشتند. داوری نوعی قضاوته و امیدوارم هیچ وقت قضاوت اشتباه نکنیم

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *