مجموعه محتوای خبری ریاست دانشگاه

 

با حضور رییس دانشگاه پنجاه و سومین نشست هیات امنا برگزار شد

در این نشست، گزارش پیشرفت برنامه عملیاتی، شاخص‌های عملکرد، حسابرسی و همچنین پیشنهادهای دانشگاه مطرح شد و پس از بحث و بررسی اعضای هیات امنا به تصویب رسید.

گالری عکس
در  نشست هیات امنا که 16 بهمن 96 در سالن اجلاس دانشگاه برگزار شد، ابتدا دکتر امین لو دبیر مجامع، شوراها و هیات های امنا، درتوضیح دستور جلسه هیات امنا گفت: این سومین جلسه هیات های امنای دانشگاه‌های علوم پزشکی است که امسال برگزار می‌شود.  جلسه اول به شکل اجلاس سراسری و جلسه دوم به‌منظور ارائه گزارش عملکرد دانشگاه برگزار شد. این جلسه نیز به‌منظور بررسی گزارش حسابرسی و میزان پیشرفت برنامه عملیاتی دانشگاه برگزار می‌شود.
وی افزود: در این جلسه پیشنهادهای مشترک و اختصاصی دانشگاه، مرکز قلب و موسسه ملی تحقیقات سلامت موردبررسی قرار می‌گیرد.
دکتر امین لو پیش از ورود به دستور جلسه ضمن تبریک انتصاب دکتر کریمی به‌عنوان رییس دانشگاه گفت: این نخستین جلسه‌ای است که در زمان ریاست دکتر کریمی برگزار می‌شود. قطعاً حسن تدبیر ایشان در برهه‌ای که اداره دانشگاه‌ها با دشواری همراه است مؤثر خواهد بود و همانند پیشرفت مرکز قلب می‌توانیم شاهد پیشرفت دانشگاه نیز باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش‌های دکتر جعفریان رییس پیشین دانشگاه قدردانی کرد و گفت: در دوره 4 ساله  مسئولیت ایشان شاهد انضباط مالی در دانشگاه بودیم که امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.
سپس دکتر کریمی رییس دانشگاه، ضمن قدردانی از تلاش‌های دکتر جعفریان بر اهتمام تیم مدیریتی دانشگاه در تداوم انضباط مالی تأکید کرد و گفت: دانشگاه خانه نخست من است و برای پیشبرد اهداف آن از هیچ کوششی فروگذار نخواهم کرد.
وی بابیان اینکه هماهنگی و همکاری بین اعضای هیات علمی و هیات رئیسه همیشه بوده و خواهد بود افزود: آنچه در این دانشگاه باوجود قدمت و اساتید برجسته آن مرسوم است اینکه تغییر مدیریت‌ها و آمدن و رفتن‌ها در اداره امور تأثیری چندانی ندارد و همه طبق روال مشخص اهداف دانشگاه را پیش می‌برند.  
رییس دانشگاه در پایان سخنان خود یاد مرحوم استاد یلدا را گرامی داشت و گفت: ایشان  با کلام، رفتار و مطایبه‌های شیرین خود بر بالین بیمار، الگو و استاد اخلاق عملی برای دانشجویان بودند.
سپس گزارش پیشرفت برنامه عملیاتی دانشگاه در شش ماه نخست 1396 موردبررسی قرار گرفت و براین اساس پیشرفت برنامه عملیاتی در حوزه‌های بهداشت، درمان، غذا و دارو، آموزش، تحقیقات و فناوری، فرهنگی و دانشجویی، توسعه، طب سنتی و پرستاری شرایط بهتری نسبت به میانگین ارزیابی انطباق کشوری دارند.
در ادامه گزارش حسابرسی دانشگاه در سال 95 ارائه شد که از تمامی جنبه‌های بااهمیت عملکرد مطلوبی داشته است.
 همچنین گزارش حسابرسی مرکز قلب نیز موردبررسی قرار گرفت و درنهایت پیشنهاد‌های دانشگاه مطرح شد و برای تصویب موردبحث و بررسی اعضای هیات امنا قرار گرفت.
خبرنگار: سمیرا کرمی
عکاس: مهدی کیهان







 

سمیرا  کرمی
تهیه کننده:

سمیرا کرمی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *