مجموعه محتوای خبری ریاست دانشگاه

 

برپایی نمایشگاه نقاشی در حمایت از بیماران اعصاب و روان بیمارستان روزبه دانشگاه علوم پزشکی تهران

بیمارستان روزبه دانشگاه علوم پزشکی تهران نمایشگاه دو روزه آثار نقاشی بیماران اعصاب و روان را در موزه ملی تاریخ علوم‌پزشکی برگزار کرد. دکتر حسین قناعتی، رئیس دانشگاه نیز از این نمایشگاه دیدن کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان روزبه، نمایشگاه نقاشی بیماران بیمارستان روزبه روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲ و ۳ آذر ۱۴۰۱ در محل موزه تاریخ علوم‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.
در این نمایشگاه که با استقبال خیرین و نیکوکاران، اساتید دانشگاه، هنرمندان، همکاران دانشگاه، دستیاران و خانواده های بیماران برگزار شد تابلوهای نقاشی با آبرنگ بیماران به نمایش گذاشته شد و با همت عالی به فروش رسید.دکتر شاهین آخوندزاده مدیر گروه روانپزشکی و رئیس بیمارستان روزبه در این خصوص گفت: از اینکه کارهای با کیفیتی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است بسیار خوشحال شدم چون این کارها نشان از حال خوب بیماران و ارائه خدمات با کیفیت به آنها را می‌دهد.
وی از همه کسانی که با حضور و خرید از  نمایشگاه از این بیماران حمایت کردند قدردانی کرد.
یوسف مسعودیان مدیر بیمارستان روزبه گفت: با برنامه ریزی انجام شده، همیشه تلاش ما بر این است که با ایده های جدید و نوآوری حال همکاران و بیماران بیمارستان را بهتر کنیم و با این هدف اولین نمایشگاه نقاشی حاصل زحمات کادر درمان و پشتیبانی و بیماران را برگزار کردیم و ادامه خواهد یافت.
وی همچنین از همه مدیران و همکاران و خانواده بزرگ دانشگاه و خیرین که در برگزاری این نمایشگاه کمک کردند قدردانی کرد و گفت: این نمایشگاه با چند هدف اصلی برگزار شد، نخست شناساندن توانایی بیماران اعصاب و روان، با این نمایشگاه شاهد آن بودیم که آثار بسیار خوبی خلق شده بود، هدف بعدی دادن اعتماد به نفس به این بیماران بود که به توانمندی های خود را باور داشته باشند و در کنار همه این ها با کمک های مادی که از عواید فروش این آثار به دست آمد بتوانیم خدمات هرچه بهتری را به مددجویان محترم ارائه کنیم.
این نمایشگاه برای اولین بار در موزه ملی تاریخ علوم پزشکی ایران برگزار شد که عواید حاصل از آن صرف بیماران اعصاب و روان و بیماران اوتیسم می شود.

بازدید رئیس دانشگاه از نمایشگاه

در این بازدید دکتر قناعتی با تمجید از برپایی این نمایشگاه که به منظور حمایت و همراهی از بیماران اعصاب و روان بود قدردانی کرد.
وی با خرید دو تابلو نقاشی از این نمایشگاه حمایت مادی و معنوی خود را از بیماران اعصاب و روان و بیماران اوتیسم اعلام و تاکید کرد: در کنار جنبه های سلامت جسمانی باید به سلامت روان نیز توجه داشت چون باعث توسعه سلامت اجتماعی در کشور عزیزمان ایران خواهد شد.
دکتر شاهین آخوندزاده مدیر گروه روانپزشکی و رئیس بیمارستان روزبه و یوسف مسعودیان مدیر بیمارستان روزبه از حضور دکتر قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران و همپنین اساتید، مدیران، خیرین و نیکوکاران، دستیاران، هنرمندان و همکاران قدردانی و از تیم اجرایی که در برپایی این نمایشگاه همکاری داشتند قدردانی کردند.

 

محمد  علی پور
تهیه کننده:

محمد علی پور

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *