مجموعه محتوای خبری ریاست دانشگاه

 

جلسه بررسی نحوه تکمیل پروژه مهدی کلینیک با حضور رییس دانشگاه برگزار شد

نحوه تکمیل پروژه مهدی کلینیک در جلسه‌ای با حضور اعضای هیئت‌مدیره شرکت محب سلامت ایرانیان وابسته به هیئت‌امنای صرفه‌جویی ارزی، خانواده محترم گرامی و مسئولان دانشگاه بررسی شد.

گالری عکس
در جلسه روز سه‌شنبه 11 خرداد 95 دکتر جعفریان رییس دانشگاه، دکتر ایازی معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت، دکتر حسنی دبیر هیئت‌امنای ارزی، دکتر نجفی خواه مدیر امور حقوقی وزارت بهداشت، دکتر مسعود اعتمادیان، دکتر علی اعتمادیان، نمایندگان مؤسسه یاوران مهدی از ورثه مرحوم گرامی، دکتر خراسانی رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) و دکتر توکلی معاون توسعه دانشگاه حضور داشتند.
در این جلسه پس از معرفی مدل پیشنهادی هیئت‌امنای ارزی برای ادامه کار، اعضای حاضر، نظرات خود را بیان کردند و ابعاد حقوقی، قانونی و عملیاتی پیشنهاد موردبحث قرار گرفت.
از مهم‌ترین نکات مطرح‌شده در جلسه یادشده، نحوه تأمین منابع مالی، مدل ایجاد یک شرکت در زیرمجموعه هیئت‌امنای ارزی برای تکمیل پروژه و آمادگی خانواده مرحوم گرامی برای مشارکت در ادامه کار بود.
درنهایت مقرر شد دکتر نجفی خواه موضوعات حقوقی و قانونی را با حضور نمایندگان دانشگاه پیگیری کند و در جلسه‌ای با حضور نمایندگان هیئت‌امنا و دانشگاه در محل پروژه، در مورد تعیین حدود فاز یک این مجموعه نیز تصمیم‌گیری شود.
پروژه مهدی کلینیک که تاکنون حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد توسط ورثه مرحوم گرامی تا این مرحله رسیده و از اواخر سال 1393 به دلیل عدم امکان تأمین مالی متوقف شده است.
توضیح اینکه وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تهران راهکارهای مختلف تأمین منابع را از مهرماه 94 که پروژه به دانشگاه تحویل شده است به‌طورجدی پیگیری می‌کنند.

کلمات کلیدی
مهدی  گلپایگانی
تهیه کننده:

مهدی گلپایگانی