مجموعه محتوای خبری ریاست دانشگاه

 

با حضور رییس دانشگاه

دومین جلسه هیات داوران چهارمین جشنواره دانشجویی ابن‌سینا برگزار شد

دومین جلسه هیات داوران چهارمین جشنواره دانشجویی ابن سینا روز یکشنبه 15 مردادماه 96 در سالن شورای حوزه ریاست دانشگاه با حضور دکتر جعفریان و اعضای کمیته داوران در سالن شورای دانشگاه برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی، در این نشست دکتر جعفریان رییس دانشگاه ضمن تاکید بر مشارکت فعال دانشجویان در جشنواره ابن سینا، زمان برگزاری چهارمین جشنواره دانشجویی ابن سینا را روز سه شنبه 14 آذر ماه 96 به یمن میلاد پیامبر اکرم (ص)  اعلام کرد.
سپس، دکتر نوروزی مدیر امور هنری و فوق برنامه معاونت دانشجویی و دبیر علمی و اجرایی جشنواره به ارائه گزارش مختصر در خصوص فعالیت های صورت گرفته در کمیته های اجرایی جشنواره از جمله فرایند اطلاع رسانی و طراحی، چاپ و توزیع پوستر جشنواره، تشکیل کارگروه بررسی و اصلاح فرآیند داوری با حضور مسئولین بخشIT ، بخش هماهنگی های علمی و داوری و بخش دبیرخانه دائمی جشنواره، بارگزاری فرم درخواست گرنت روی سایت جشنواره، تدوین فلوچارت گردش کار درخواست و دریافت گرنت، توصیه نامه های خودمانی در جشنواره و تغییر در فرم نظرسنجی از دانشجویان پرداختند.
در ادامه جلسه، دکتر حلب چی معاون دانشجویی دانشگاه و دبیر چهارمین جشنواره دانشجویی ابن سینا  بر تسهیل فرایند دریافت گرنت تاکید کرد و گفت: امروز دومین جلسه هیات داوران چهارمین جشنواره دانشجویی ابن‌سینا برگزار شد هر چند که مراحل اجرایی این جشنواره چندین ماه است که در حوزه معاونت دانشجویی آغاز شده است.
وی با بیان اینکه کمیته کیفیت خدمات سلامت جشنواره به بخش «اخلاق و تعهد حرفه ای» و مسئولیت این کمیته به معاونت درمان دانشگاه سپرده شده است افزود: امسال نیز در 8 محور آموزشی، پژوهشی، اخلاق و تعهد حرفه ای، قرآن و عترت، هنری و ادبی، اجتماعی، ورزشی و جامع به معرفی دانشجویان برگزیده خواهیم پرداخت.
معاون دانشجویی دانشگاه زمان شروع فرایند ثبت نام در سایت چهارمین جشنواره دانشجویی ابن سینا را اول شهریورماه 96 اعلام کرد و گفت: دانشجویانی که مشغول تحصیل هستند و یا از اول مهر 95 به بعد فارغ التحصیل شده اند امکان شرکت در جشنواره را خواهند داشت.
عضو هیات رئیسه دانشگاه افزود: دانشجویان از اول شهریور تا 15 مهرماه می‌توانند نسبت به بارگذاری رزومه خود در وب سایت جشنواره اقدام کنند.
توضیح اینکه جشنواره دانشجویی ابن‌سینا از سال 1393 با هدف شناسایی و معرفی فعالیت‌های برتر دانشجویان و ارائه الگوهای مناسب و موفق در حیطه‌های مختلف برگزار می شود.

تهیه کننده: