مجموعه محتوای خبری ریاست دانشگاه

 

گزارش ماهانه رئیس دانشگاه به دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی

دکتر جعفریان: خدا را شاکرم که نعمت همکاری با افرادی را به من داده که توانمند و متعهد هستند

رئیس دانشگاه در گزارش ماهانه چهل و پنجم خود نگاهی به هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی دارد و با تاکید بر آمادگی بر بحران به بحث اعتراض صنفی دستیاران رشته آسیب‌شناسی پرداخته و در حواشی گزارش این ماه به افطاری ماه مبارک رمضان اشاره کرده است.

متن این گزارش به شرح زیر است:

اساتید، دانشجویان و کارکنان عزیز دانشگاه سلام
خوشحالم که یک بار دیگر این توفیق را دارم که گزارش ماهانه را تقدیم شما دانشگاهیان عزیز کنم. خرداد 96 مصادف با رمضان 1438 بود؛ ماه گرانقدری که درهای رحمت الهی در آن باز است و فرصت بی‌نظیری است برای راز و نیاز با خداوند؛ ماهی که یک شب آن از هزار ماه بهتر است؛ و چه شبی است این یک شب.
گزارش این ماه مختصر خواهد بود و به چند نکته مهم اشاره می‌کنم.

هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی
هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی کشور با تشکیل هیئت نظارت و ستاد اجرایی مرکزی آغاز شد. مسئولیت هیئت اجرایی بر اساس قانون و آیین‌نامه انتخابات نظام پزشکی، بر عهده رئیس نظام پزشکی شهر است و اگر او داوطلب عضویت باشد رئیس دانشگاه علوم پزشکی مسئول هیئت اجرایی خواهد بود. در تهران بزرگ با توجه به داوطلب شدن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بنابر پیشنهاد ستاد اجرایی مرکزی و صورت‌جلسه سه دانشگاه علوم پزشکی مستقر در تهران، مسئولیت هیئت بر عهده بنده گذاشته شد. این توضیح ازاین‌جهت لازم بود که همکاران از روال قانونی مطلع باشند. با توجه به محدودیت زمانی، همکاران من در دانشگاه به‌سرعت مراحل تشکیل هیئت اجرایی و نظارت را طی کرده و عملیات اجرایی را طبق زمان‌بندی اعلام شده آغاز کردند. هیئت نظارت شامل 5 نفر و هیئت اجرایی متشکل از 20 عضو اصلی و 5 عضو علی‌البدل تشکیل شدند. ثبت‌نام داوطلبان عضویت در هیئت‌مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ در مدت 7 روز انجام شد و درمجموع 185 نفر در 5 گروه پزشکی، دندان‌پزشکی، داروسازی، علوم آزمایشگاهی و لیسانس پروانه‌دار در محل ثبت‌نام حاضر شدند. پس‌ازآن هیئت نظارت رسیدگی به صلاحیت داوطلبان را آغاز نمود و تا پایان خردادماه نتایج را اعلام خواهد کرد. سایر مراحل نیز در طی ماه آینده انجام شده و انتخابات در روز جمعه 30 تیر ماه برگزار خواهد شد. برنامه اولیه ستاد مرکزی اجرایی برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیک است که جزئیات آن متعاقباً اعلام خواهد شد.
همه ما امیدواریم که با حضور پررنگ جامعه پزشکی، هیئت‌مدیره‌های شهرستان‌ها و درنهایت شورای عالی نظام پزشکی با قوت بیشتر تشکیل شود و میزان مشارکت که در دوره‌های قبل بسیار پائین بوده است بهبود یابد. جالب است بدانید که میزان مشارکت افراد دارای حق رأی در دوره گذشته در تهران بزرگ حدود 12 درصد بوده است. البته تحلیل علت این مشارکت پایین ابعاد مختلفی دارد که خارج از حوصله این نوشتار است اما تردیدی نیست که هرگونه تغییر در قابلیت‌های این سازمان صنفی بزرگ و پرسابقه با مشارکت جدی جامعه پزشکی رقم می‌خورد.

سومین نشست مدیران گروه‌های آموزشی



در روز دوازدهم ماه مبارک رمضان سومین نشست مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه و مسئولان دانشکده‌ها و بیمارستان‌ها با هیئت‌رئیسه دانشگاه با حضور بیش از 120 نفر برگزار شد. یکی از دلایل برگزاری این جلسه در اردوگاه منظریه نیز همین تعداد زیاد حاضرین بود. البته فضای خوب این اردوگاه و هزینه‌های پائین آن نسبت به اماکن مشابه هم در این تصمیم بی‌تأثیر نبود. مهم‌ترین نکته این نشست دستور آن بود که برخلاف روال معمول جلسات دانشگاه تنظیم شد. در بخش اول این نشست معاونین دانشگاه در 90 دقیقه گزارش دستاوردهای برنامه 4 ساله را به حضار ارائه کردند.
در بخش دوم نیز در 90 دقیقه 30 نفر از حاضران نظرات خود را درباره این گزارش بیان کردند. شاید برای اولین بار هیئت‌رئیسه دانشگاه خود را در مقام پاسخگویی به بدنه دانشگاه قرار داد. من در این نشست شنونده هر دو بخش بودم و در جمع‌بندی کوتاهی از زحمات همکاران تشکر کرده و افق پیش رو را به‌طور خلاصه توضیح دادم. در همین جلسه نظرخواهی مکتوبی از حضار نیز انجام شد که تحلیل آن می‌تواند برای تدوین برنامه 4 ساله بعدی بسیار کمک‌کننده باشد. لازم می‌دانم از تلاش‌های معاونین توانمند دانشگاه در اجرای برنامه 4 ساله سپاسگزاری کنم اگرچه هنوز کار تمام نشده و اقدام بعدی تکمیل گزارش مکتوب برنامه چهارساله همراه با چالش‌ها و پیشنهادها از طرف معاونین و تدوین چارچوب کلی برنامه 4 ساله بعدی در حوزه ریاست دانشگاه است. طبعاً تکمیل این چارچوب و تدوین برنامه بعدی در دوره مدیریت بعدی دانشگاه با توجه به جمیع شرایط انجام خواهد شد.

آمادگی برای بحران



تعدادی از مجروحان حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی در همین روز (17 خرداد 96) از حدود ساعت 11 صبح به بیمارستان سینا منتقل شدند. آقای دکتر هاشمی به‌سرعت از هیئت دولت به بیمارستان رفتند و من هم دقایقی بعد از ایشان در بیمارستان حاضر شدم. خوشبختانه همکاران بیمارستان سینا در تمام رده‌ها با آمادگی کامل و انگیزه بالا رسیدگی به 27 مصدوم را در مدت 12 ساعت انجام دادند و هم‌زمان با پایان برنامه مدیران گروه در اردوگاه منظریه در حدود ساعت 11 شب، آقای دکتر پورمند اتمام اقدامات اورژانس را به من خبر دادند. موارد مشابه این حالت در حادثه ساختمان پلاسکو و انفجار بازار در روزهای پایانی اسفند 94 نیز اتفاق افتاد و در این دو مورد هم بیمارستان سینا با توجه به موقعیت جغرافیایی محل ارجاع مصدومان بود و خیلی خوب عمل کرد و به همین دلیل مورد تقدیر قرار گرفت.
واقعیت این است که یکی از وظائف ما به‌عنوان گروه درمان آمادگی برای حوادث غیرمترقبه است که متأسفانه نادر هم نیستند. در همین راستا در روز 4 خردادماه مانور دور ميزى افزايش ظرفيت بيمارستانى و ارتباطات در سطح ستاد و تمام بیمارستان‌ها برگزار شد و حدود 400 تخت بستری در اورژانس و بخش‌ها برای یک سناریوی فرضی آماده پذیرش بیمار شد. حفظ این آمادگی ضرورتی قطعی است و در همه بیمارستان‌ها باید وجود داشته باشد. همکاران معاونت درمان دانشگاه به‌طور خاص مسئولیت برنامه‌ریزی برای آمادگی در مواقع بحرانی را بر عهده دارند و با اجرای مانورها و تنظیم چارچوب‌های لازم واکنش بهتر به حوادث را ممکن می‌کنند.

اعتراض صنفی یا اخلال در وظائف
دستیاران رشته آسیب‌شناسی در سطح کشور در اعتراض به یک مصوبه مجلس شورای اسلامی و حکم دیوان عدالت اداری خطاب به وزارت بهداشت در مورد صدور مجوز برای تأسیس آزمایشگاه تشخیص طبی توسط فارغ‌التحصیلان مقطع دکترای رشته‌های علوم پایه از حضور در بخش‌ها خودداری کردند. این موضوع طبعاً باعث برخورد قانونی با این گروه از دستیاران در دانشگاه ما شد که توضیحات آن در مصاحبه معاون دانشجویی دانشگاه بیان شده است.
آنچه من قصد دارم در این گزارش بر آن تأکید کنم لزوم تفکیک موضوعات از یکدیگر است. هر گروه یا صنفی ممکن است در مورد تصمیم یا ضابطه یا قانونی معترض باشد و طبعاً حق دارد اعتراض خود را از مجاری قانونی ابراز نماید. این قسمت قابل‌قبول ماجرا است؛ اما آنچه به‌هیچ‌وجه نمی‌تواند موجه تلقی شود اخلال در ارائه خدمت بخصوص در حرفه پزشکی است. ما تحت هیچ شرایطی مجاز نیستیم ارائه خدمت به بیماران را به دلیل اعتراض به موضوعی که خلاف میل ما است تعطیل کنیم. مهم‌ترین اصل رفتار حرفه‌ای در طب تقدم مصالح بیمار بر هر چیز دیگر است. متأسفانه دستیاران گروه آسیب‌شناسی بدون توجه به این اصل مهم با ترک محل خدمت باعث کندی امور مربوطه شدند. البته اساتید با فعالیت بیشتر سعی کردند مانع ایجاد وقفه در امور جاری آزمایشگاه‌ها شوند ولی این در اصل موضوع تغییری ایجاد نمی‌کند. به‌هرحال من ازآنچه رخ داد متأسفم و امیدوارم با راهنمایی بزرگان و افراد موثق که فراتر از مصالح فردی یا صنفی خود، به مصالح دستیاران و جامعه پزشکی توجه دارند این نقص بزرگ اصلاح شود. حرکت خارج از ضوابط و چارچوب‌های مدنی بدون در نظر گرفتن تبعات آن نمی‌تواند نتیجه مثبت به دنبال داشته باشد.

رویدادها



پنجمین دوره جلسه آشنایی اعضای هیئت‌علمی جدید
با دانشگاه علوم پزشکی تهران از برنامه‌های خوب این ماه بود. دیدن همکاران جوان با انگیزه، روحیه بخش و امیدوار کننده است.
بازدید سرزده آقای وزیر از اورژانس بیمارستان‌های دانشگاه از دیگر رویدادهای ماه مبارک رمضان و خرداد 96 بود. تغییرات انجام شده در اورژانس بیمارستان دکتر شریعتی کاملاً محسوس و قابل‌توجه بود. اورژانس بیمارستان امام هنوز توجه بیشتر و دقیق‌تری لازم دارد و اورژانس بیمارستان ضیائیان به‌عنوان پرمراجعه‌ترین اورژانس دانشگاه با احداث بنای جدید به یک اورژانس مطلوب و استاندارد تبدیل خواهد شد.



چهارمین نشست مشترک افطار اعضای هیئت‌ رئیسه دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران در محل موزه تاریخ علوم پزشکی ایران نیز فرصت خوبی برای تبادل‌نظر در مورد طرح ساماندهی دو دانشگاه بود. در چهار سال گذشته تلاش‌های زیادی برای ازسرگیری تملک اراضی باقیمانده این طرح انجام شده و خوشبختانه مصوبات لازم از هیئت دولت اخذ شده است. امیدوارم در آینده نه‌چندان دور اتفاقات بهتری را شاهد باشیم.



ملاقات اساتید دانشگاه‌ها با رهبر معظم انقلاب
 آخرین رویداد این ماه در روز 31 خرداد بود. این فرصت می‌تواند برای بیان دیدگاه‌های دانشگاهیان بسیار مغتنم باشد اگر اساتید با نقطه نظرات متفاوت انتخاب شوند. تأکید حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر ماهیت «معلمی» شاید کلیدی‌ترین پیام سخنان ایشان بود.

حواشی
دو افطار دیگر در ایام ماه مبارک در برنامه بود که هر یک در نوع خود نکاتی داشتند.


هیئت‌رئیسه دانشگاه هر سال یک برنامه افطار دارد. بانی این افطار که با حضور خانواده همکاران برگزار می‌شود، تعدادی از اعضای هیئت‌رئیسه هستند و برای من یک میهمانی بسیار خوشایند است. امسال قرار بود به‌عنوان آخرین افطار این دوره من میزبان باشم ولی 7 نفر از همکاران داوطلب شدند و من نفر هشتم شدم. در پایان برنامه از خانواده اعضای هیئت‌رئیسه برای همراهی ارزشمندشان سپاسگزاری کردم. واقعیت این است که بدون یک خانواده همراه و آرام، هیچ‌یک از ما نمی‌توانیم آنطور که باید و شاید فعالیت کنیم.

 


افطار دوم مربوط به گروه پیوند کبد دانشگاه است. در این برنامه تمام اعضای گروه بزرگ پیوند از کارکنان خدمات اتاق عمل تا پرستاران بخش و آی سی یو و پزشکان همراه خانواده دعوت می‌شوند و البته همیشه جای همکارانی که در شیفت هستند خالی است. بانی این افطار هم هر سال عده‌ای از همکاران تیم هستند. امسال پنجمین سالی بود که این میهمانی برگزار شد و خداوند را شاکرم که نعمت همکاری با افرادی را به من داده که توانمند و متعهد هستند.

سخن آخر
در آستانه عید سعید فطر، قبولی طاعات و عبادات همکاران در ماه مبارک رمضان را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم و امیدوارم سالی که در شب قدر گذشته برای ما مقدر شد، با خیر زیاد در دنیا و آخرت همراه باشد.

دکتر علی جعفریان
خرداد 96

دسترسی به گزارش های ماهانه قبلی در سایت اختصاصی رییس دانشگاه


مهدی  گلپایگانی
تهیه کننده:

مهدی گلپایگانی

18 نظر برای این مقاله وجود دارد

پزشک متخصص ماده ۸۸ دانشگاه

پزشک متخصص ماده ۸۸ دانشگاه

78/10/11 - 00:00

با سلام و احترام استاد پزشکان ماده ۸۸ از ۱۶ اردیبهشت هیچ گونه دریافتی نداشتن و زندگی شون در حال فروپاشی است. لطفا حداقل یک علی الحساب کارکرد بهشون پرداخت شه چون می دانید از هیچ کدام از مزایا دانشگاه استفاده نمیکنن و محرومن پزشک متخصص ماده ۸۸ دانشگاه

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

78/10/11 - 00:00

تشکر. خوب بود.

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
مسئول تغذيه بيمارستان

مسئول تغذيه بيمارستان

78/10/11 - 00:00

جناب آقاي دكتر جعفريان، اتفاقي كه بعد از چند سال تحصيل در يك رشته مرتبط با پزشكي و پيراپزشكي( تغذيه و رژيم درماني) ، چندين سال سابقه كار بيمارستاني و مشاوره تخصصي بيماران بستري و كسب تجربه در اين زمينه براي ما كارشناسان تغذيه شاغل در بيمارستانها افتاده، حذف ما از چرخه درمان و مشاوره بيماران است! نامه هاي مكتوب در تعدادي از بيمارستانها كه خبر از ارسال مشاوره ها فقط به پزشكان ميدهد، مويد اين موضوع ميباشد. مشغول بودن ما فقط در بخش خدمات غذايي بيمارستانها، متاسفانه با دروسي كه در دانشگاه گذرانديم و تجربه اي ك

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
عضو هیات علمی

عضو هیات علمی

78/10/11 - 00:00

نعمت همکاری با افراد توانمند و متعهد بر شما مدام و سایه شما بر ایشان مستدام باد. امید که چون گذشته در اداره امور دانشگاه پرتوان و موفق باشید.

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

78/10/11 - 00:00

شما اعتراضات دانشجویی در زمان شاه را فراموش کرده اید؟ آیا رژیم گذشته با دانشجویان مانند شما بود که آنها را در کمیته های انضباطی محکوم می کنید؟ دانشجویانی که علیه رژیم شاه مبارزه می کردند و حتی به زندان محکوم می شدند، فرصت ادامه تحصیل داشتند.

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
مهندس

مهندس

78/10/11 - 00:00

جناب آقای دکتر جعفریان عزیز ببخشید که مجبورم این موضوع رو اینجا مطرح کنم گفتم شاید اینطوری به گوش شما برسه. بی مقدمه میگم که بعد از 7 سال از برقرای حق فنی و بعد از کشمکش های بسیار زیاد بالاخره وزارتخانه لطف کرد و مصوبه ای رو برای افزایش حق فنی ما مهندسین ستادی صادر کرد ولی شنیده ها حاکی از اون هست که دکتر توکلی اجرای اون رو موکول به جلسه با سه دانشگاه و تصمیم کلی برای اجرا گرفتن. آخه مگه میشه مصوبه باز هم احتیاج به جلسه و تصمیم گیری داشته باشه؟ ما میدونیم که منابع مالی دانشگاه کمه ولی فقط برای ما کمه؟ واقعا

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
کارشناسان تغذیه(بیمارستان امام خمینی)

کارشناسان تغذیه(بیمارستان امام خمینی)

78/10/11 - 00:00

با سلام و احترام خدمت جناب آقای دکتر جعفریان ، لطفا به اعتراض کارشناسان تغذیه مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در خصوص حذف از کادر درمان ،با توجه به دروس و تجاربی که در این سال ها در زمینه رژیم درمانی کسب کردیم رسیدگی فرمایید.پیشاپیش از بذل عنایات جنابعالی کمال تشکر را داریم.

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
کارشناس تغذیه بیمارستان

کارشناس تغذیه بیمارستان

78/10/11 - 00:00

با سلام و احترام با توجه اجرای طرح جدید گروه تغذیه بالینی دانشکده تغذیه، کارشناسان تغذیه بیمارستان از انجام مشاوره بیماران محروم شده اند خواهشمند است در این خصوص رسیدگی فرمایید

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
کارشناس تغذیه بیمارستان

کارشناس تغذیه بیمارستان

78/10/11 - 00:00

با سلام با توجه به مشکلات پیش آمده در واحد تغذیه بیمارستان ها،اکنون با بی توجهی به کارشناسان،فقط باعث دلسری آنها شده و کسی به داد دل ما نمیرسد.خواهشا در این طرح جدید حق کارشناسان را با عدم حضور در بخش بالینی و انجام مشاورات از بین نبرید در بیمارستان شریعتی،همکاران ما حدود 2 ماه است که حق مشاوره ندارند و فقط مجوز همراهی کردن اساتید و دانشجوهای دکتری را دارند.کارشناس تغذیه ای که تا کنون تمام مشاورات را به تنهایی انجام داده و هیچ مشکل یا شکایتی از سوی بیمار و پزشکان نداشته، اکنون فقط باید نظارت بر آشپزخانه

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

78/10/11 - 00:00

با سلام وخسته نباشید به جناب آقای دکترجعفریان وعید فطر را پیشاپیش به جنابعالی وکلیه همکاران دانشگاه علوم پزشکی تهران تبریک میگویم ودوباره از شما خواهش میکنم کمی به فکربچه های قراردادی باشید چه حرفه ای چه غیر حرفه ای سطح حقوق دستمزدمان خیلی پایین است بارکاریمان مثل بقیه گروههاست ولی دریافتی کمتراز آنها با تشکر

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

78/10/11 - 00:00

با سلام وعرض خسته نباشید در صورت امکان توجه ونگاهی به شبکه بهداشت بیندازید وبهورزان را دریابیدکه در روستا با سختی ومشقت فراوان ولی بااضافه کار اندک وحد اقل ترین کارانه کار می کنند

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

78/10/11 - 00:00

باسلام وعرض احترام در خصوص صحبتهای همکار عزیز درخصوص حق فنی مهندسین دانشگاه خواشمندیم دستورات لازم جهت تسریع امور صادر گردد ما مهندسین به علت استرس کاری وقطعی شبکه ها وسرورها کم از پزشکان محترم در فشار نیستیم خواهشمندیم به فکر ما مهندسین هم باشین که از بد روزگار استخدام دانشگاه علوم پزشکی تهران شدیم که اگر استخدام هر وزارتخانه ای بودیم شان و مرتبه ای بسیار بالاتر داشتیم از توجهات همیشگی شما ممنونیم

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
حسینی

حسینی

78/10/11 - 00:00

با سلام در مقابل خیل عظیم مراجعات مردمی و فشار کاری و عدم پرداخت مطالبات بر حق عقب افتاده منجمله کارانه ها مدیرانی را به عنوان روسای بیمارستان منصوب کرده اید که تنها هدف و رسالت شان حفظ منافع سیستم و بیماران بدون توجه به حقوق اولیه پرسنل میباشند توهین های مکرر و شدید دفاتر پرستاری و سرپرستاران و شخص رییس بیمارستان ما و زورگویی بدون منطق یکی از همینم مصادیق عنوان شده است به عنوان مثال دستور داده اند که خود پرسنل باید ویزیت پرداخت کند و هر وسیله ای حین کار غیر عمدی همدچار مشکل و خرابی شود پرسنل اون قسمت باید

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

78/10/11 - 00:00

سلام من هم به عنوان یکی از کارشناسان ستادی صحبت می کنم که از قضای روزگار، رشته مهندسی را انتخاب کرده ام. البته لازم به ذکره رشته اینجانب مهندسی پزشکی نیست. گله ای نیست فقط خواستم به دوستان مهندسی پزشکی که گله مند عدم افزایش حق فنی خود هستند اعلام کنم، در همین دانشگاه رشته های مهندسی دیگری نیز هستند مثل صنایع غذایی که از قضای روزگار مجاز به کار خصوصی نیز به علت همکاری با دانشگاه نیستند و حق محرومیت از مسئولیت فنی نیز دریافت نمی کنند. گفتم گله ای نیست، فقط خواستم یادآوری کنم که اگر مال شما افزایشی نداشته، ب

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

78/10/11 - 00:00

سلام جناب دکتر جعفری من شناختی ازشما ندارم پس طبعا قضاوتی برشما ندارم فقط ازروی عکس شما میتوان حدس زدکه انسانی مهربانی باید باشید. مع الوصف امیدوارم وسعت دیدتان کمی بیشتر کنید ونیم نگاهی هم به مشکلات سربازان خط مقدم بهداشت (بهورزان) بکنید

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
مهمان

مهمان

78/10/11 - 00:00

با سلام و خداقوت به شما رئیس محترم دانشگاه،احتراما به عرض می رساند با توجه به اینکه نیروهای قراردادی حرفه ای که دارای مدارک تحصیلی و درجات عالیه دانشگاهی می باشند و در مراکز مختلف درمانی و بهداشتی و ستادی دارای مسئولیت های مهمی هستند و فعالیت آنها بسیار زیاد می باشد نسبت به حکم حقوقی و دریافتی آنها که نسبت به پرسنل رسمی و پیمانی بسیارپایین تر می باشد دستورات لازم جهت بررسی را صادر فرمایید.یک نیروی قراردادی حرفه ای بامدرک فوق لیسانس رسته بهداشت و درمان ساعت اضافه کار ایشان حدود 4400 تومان است درصورتی که ساعت

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

78/10/11 - 00:00

جناب آقای دکتر جعفریان رییس محترم دانشگاه با سلام و خسته نباشید. هر بار که گزارش ماهانه شما را در وبسایت دانشگاه می خوانم واقعاْ به همت و نظم جناب عالی آفرین می گویم به ویژه که تا حدی با مشغله های ریییس یک دانشگاه بزرگ کشور و یک جراح پیوند آشنا هستم. اما در مورد برنامه چهارسال بعدی دانشگاه که فرمودید پیشنهاد می کنم نکات زیر در تدوین برنامه مد نظر قرار گیرد البته اطمینان دارم بسیاری از این موارد یا مد نظر بوده و یا در تدوین برنامه جدید به فکر سایر افراد خواهد رسید: ۱- به نظر می رسد بحث مهم نحوه تعیین اولو

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

78/10/11 - 00:00

سلام ما کارمندان فوق العاده ویژه کارکنان غیر هیئت علمی را فراموش نکرده ایم. اگر غیر هیئت علمی نبود الان اجرایی شده بود.

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *