مجموعه محتوای خبری ریاست دانشگاه

 

نشست هماهنگی آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲

دکتر قناعتی: اردوی یکپارچه دانشجویان نو ورود فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌ها و پیشرفت‌های دانشگاه است

به منظور بازگشایی مراکز دانشگاهی و لزوم اماده سازی شرایط لازم اغاز سال تحصیلی جدید، نشست مشورتی رئیس دانشگاه با روسای دانشکده ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست ۲۸ شهریور ۱۴۰۱، با تسلیت این ایام و بزرگداشت دفاع مقدس وهمزمان شدن آن با بازگشایی دانشگاه گفت: برای روزهای آینده، برنامه‌ریزی جدی و هوشمندانه داشته باشید که آیین گشایش سال تحصیلی جدید به بهترین نحو برگزار شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشجو را صاحب فکر  و نقد عقلایی دانست و گفت: کرسی های ازاد اندیشی را برگزار کنید که دانشجویان بتوانند در چارچوب قانونی و‌ بدور از برخوردهای سلیقه‌ای و سیاه‌نمایی‌ها نظرات خود را بیان کنند.
دکتر قناعتی این نشست را به منظور همفکری با روسای دانشکده‌ها در برگزاری باشکوه‌تر سال تحصیلی جدید بیان کرد و گفت: باید برای تمامی جنبه‌های اموزشی، فرهنگی و دانشجویی و… برنامه ریزی مناسب انجام شود.
رئیس دانشگاه بر حفظ ارزش های فرهنگی در دانشگاه تاکید کرد و گفت: کد ویژه لباس دانشگاه در سال ۱۳۹۳ تدوین شده و مفاد ان مبنای عمل در دانشگاه قرار دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، بااشاره به برگزاری اردو یکپارچه دانشجویان نو ورود در  آغاز سال تحصیلی گفت: این اردو فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌ها و پیشرفت‌های دانشگاه است از جمله دستاورد های مراکز فناور دانشگاه می باشد.
دکتر قناعتی بر برنامه ریزی دوره MBA دانشجویی و دیگر اموزش‌های کاربردی مانند زبان‌آموزی تاکید کرد و گفت: برگزاری دوره‌های اموزشی مفید برای دانشجویان در دستور کار معاونان قرار گیرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اشاره به بهینه سازی فضای دانشکده‌ها گفت: درحد توان دانشگاه، برای بهینه سازی فضای دانشکده علوم‌ تغذیه برنامه‌ریزی کنید.
سپس حجت الاسلام والمسلمین میر مجید سید قریشی با اشاره به بازگشایی دانشگاه‌ها پس از مدتها گفت: خداروشکر که ما در جامعه معلم هستیم.
در ادامه دکتر مهدی ابراهیمی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه، روند برگزاری اردوی یکپارچه دانشجویان نو ورود را تشریح کرد و گفت: امسال ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش ورودی خواهیم داشت و باید امکانات لازم را برای آنان فراهم آوریم.
در ادامه هریک از مدعوین برنامه‌های خود را درخصوص آغاز سال تحصیلی جدید بیان کردند.

سمیرا  کرمی
تهیه کننده:

سمیرا کرمی

فیلم بردار

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *